Gravid yoga?

Alketa

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
❤ Juliskattene 2018 ❤
August 2018
Noen som går på dette? Vurderer å melde meg på kurs for 3.trimester etterhvert :-p Jeg har egentlig ikke vært noe fan av yoga tidligere, men kan tenke det er god gravidtrening og forberedelse til fødselen...
Noen andre som har testet yoga før, men ikke følt at det var noe for seg men som nå har prøvd gravidyoga?

Noen som går på dette? Vurderer å melde meg på kurs for 3.trimester etterhvert :-p Jeg har egentlig ikke vært noe fan av yoga tidligere, men kan tenke det er god gravidtrening og forberedelse til fødselen...
Noen andre som har testet yoga før, men ikke følt at det var noe for seg men som nå har prøvd gravidyoga?
Jeg har begynt på gravidyoga nå. Bare gått to ganger så langt, men jeg syns deler av det virker nyttig. Spesielt pusteteknikkene.

Jeg har brukt noen YouTube videoer og gjort det selv på stuegulvet. En del yoga videoer der ute for gravide :)

Jeg gjør :) anbefales virkelig! Særlig pusteteknikker og bekkenbunnsøvelsene.

Jeg var på svømmetrening for gravide, var kjempebra, anbefales! Men var bare 6 ganger, var litt tidlig å gjøre det kanskje i1-2 trimester, vurderer å gå en gang til i august. Pusteøvelser+bra for rygg og bekken.

Jeg er vant til å trene, syntes gravid-yoga var helt OK men jeg kunne fint klart meg med treningssenteret føler jeg da :-)

Prøvde da jeg gikk gravid med første. Det var ikke noe for meg, gikk alt for treigt :p Hadde det mer gøy med vanlig styrketrening og uttøying :)

jeg bruker til yoga til vanlig å ha god erfaring med det. Bruker kun youtube. Ligger så mye kjekt der.

Yogamatta.no har endel gravidyoga

Back
Topp