Gravid yoga

Gravid med Gravøren!

Elsker forumet
Er det noen som har prøvd ut dette før? Eller noen som skal prøve ut?

Har veldig lyst å prøve, men vet ikke hvordan det er med tilbud her.
Hadde vært fint med pusteøvelser, itilknytning til fødsel, Evt avslapnings teknikker ol:-)

Jeg har kjempe lyst å prøve! Har gjort yoga selv hjemme og en gang i studio,og har veldig lyst å prøve gravid yoga!
Man har uansett ikke noe å tape med å prøve noen ganger ;)

Har ikke sjekket ut så mye enda, men min jordmor anbefalte et sted i Moss så tenkte jeg skulle prøve:)

Last edited:
Jeg har prøvd litt forrige gang, men var uheldig med instruktøren, så jeg sluttet. Tror de har ansatt en annen til disse timene der jeg gikk, så kanskje det går an å prøve en gang til. Pusteøvelser er i hvert fall en veldig viktig del av forberedelsene!

Mammaen min er yogainstruktør, hun begynner med kurs nå i januar så skal på det selvom det ikke er retta mot gravide :) hun vet hvilke øvelser jeg ikke kan ta så tror det blir greit :)

Hm...var inne og tittet nå, og det startet visst forrige uke :confused: har ikke mulighet denne uken pga styremøte osv, så jeg får vel kanskje ta en tlf å høre hvordan det er å starte senere og om det er plass. Er visst dropin timer og, men det er sikkert dyrt :o

Back
Topp