Gravid-vitaminer

Katti88

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Noen andre som bruker dem? for noen usannsynlig store tabletter!! Det her nytter jo ikke å få i seg. Den hvite er jo like stor som et kneippbrød!

Haha du får knuse dei og ha dei oppi ei skje med syltetøy ;) jeg tok multivitaminer for gravide ved sist svangerskap så jeg har tenkt at jeg skal kjøpe nå også. Har bare ikke komt så langt.. ;)

Jeg tar folat og d-vitamin og det sa legen til meg at det holdt. Men vurderer å ta de som går fra trimester til trimester.

Haha du får knuse dei og ha dei oppi ei skje med syltetøy ;) jeg tok multivitaminer for gravide ved sist svangerskap så jeg har tenkt at jeg skal kjøpe nå også. Har bare ikke komt så langt.. ;)
Pass på å sjekk opp om du kan knuse de da. Er flere tabletter du ikke kan knuse;)

Stemme det helle ;) jeg har ikke problemer med å svelge tabletter heldigvis... ;) men trur nok at multivitaminer kan knuses. Er ikke depo tabletter det.

Har aldri hatt problemer med å svelge tabletter jeg heller, men det her blei for ille for min del..:p har prøvd noen uker nå, men nå må jeg kaste inn håndkle... Nye til fredagen tenker jeg..:)

Det eneste som anbefales er vel folat og omega 3 / D-vitamin? Og evt andre tilskudd ved behov?
Jeg tar bare folat og omega-3 kapsler med vitamin A, D og E...

1368037467810.jpg Dette består gravidvitaminene av. men kommer til å kjøpe folat ved siden av og bare ta omega3 vitaminene nå...

Jegctar de. Går greit å svwlge de, men synes den mørke smaker noe grusomt

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Stemme det helle ;) jeg har ikke problemer med å svelge tabletter heldigvis... ;) men trur nok at multivitaminer kan knuses. Er ikke depo tabletter det.
Kom på det når jeg hadde posta det. Det er jo ikke noe "sånn medisiner" mtp depo og slikt :P

Selv tar jeg folat, multivitamin og omega 3 kapsler. Håper dette er nok...

Jeg tar folat og vitaminbjørner :) Det får holde til legen sier jeg trenger noe annet.
Men har hørt at jern er bra å ta.... Noen som vet noe om det?

Jeg tar folat og vitaminbjørner :) Det får holde til legen sier jeg trenger noe annet.
Men har hørt at jern er bra å ta.... Noen som vet noe om det?
Har vell hørt at ut ifra blodprøve som legen tar på kontrollen (den første) sjekker de om du mangler noe. ;)

Jeg tar folat og tran nå. Prøver jo selvsagt å få i meg grønnsaker og frukt hver dag, men sikkert ikke nok :p

Blir vel aldri nok frukt... jeg like bare banan, pære og vannmelon (er det en frukt?), men siden sjokolade ikke er godt lengre kan det jo hende jeg liker appelsin eller annen frukt kjempe godt nå :p

Blir vel aldri nok frukt... jeg like bare banan, pære og vannmelon (er det en frukt?), men siden sjokolade ikke er godt lengre kan det jo hende jeg liker appelsin eller annen frukt kjempe godt nå :p
Går det virkelig ann å ikke like frukt?? Mye mulig at du liker det nå ja;) Prøv å kjøp noe som ser godt ut :)

Back
Topp