Å nei stakkars deg <3 Mange klemmer til deg <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk forferdelige smerter på onsdag kveld og de vedvarte over til i går og da dro jeg til legevakten og ble henvist videre til sykehus. Hadde mest smerter på venstre side og veldig ømt da de kjente på magen. Her så de på ul og bestemte seg for å operere med kikhulloperasjon i dag kl 14.Masse god bedring ♡♡♡ Offff de va ikkje noko kjekt
Kan eg spøre kva dei har gjort me deg? Korleis fant dei ut at graviditeten va utanfor livmora? Va du på ul?
Huff da, det hørtes ikke noe særlig ut med cellegift Ja det skal være fult mulig å bli gravid etter dette inngrepet og det er bare å kjøre på når du er klar for det. Men nå har det vært så mye så nå trur jeg vi venter litt med en tilKlemmer i fleng <3 godt de oppdaget det! Så for å se det positive i saken, vær glad du kunne opereres når ulykken først var skjedd. Jeg fikk cellegift kur og måtte vente i 6 måneder før vi fikk prøve igjen. Mens når man opereres kan man starte igjen så fort man føler seg klar for det. Og det er fullt mulig å bli gravid etter noe sånt
Tusen takk alle sammen i går kom jeg hjem etter 2 netter på sykehus og en operasjon! Og en eggleder mindre
Utrolig hvor fort ting kan snu!
Æsj da. Heldigvis har vi to...Tusen takk alle sammen i går kom jeg hjem etter 2 netter og en operasjon! Og en eggleder mindre
Åååå nei:/ Eg hadde lyst å spøre ang egglederen men tørde ik, vil ik være frekk og masete når du gjekk gjennom ein operasjon og sa So dei tok vekk ein eggleder? De va utrolig trist å høyre, men de positive er at man blir gravid sjølv om mann har ein eggleder ♡ Stor klem ♡Tusen takk alle sammen i går kom jeg hjem etter 2 netter og en operasjon! Og en eggleder mindre
Ja de måtte ta den dessverre, men bør ikke ha noe problem med å bli gravid igjen så håper og trur at neste gang går det like fort og bra som de to fullførte svangerskapene jeg harÅååå nei:/ Eg hadde lyst å spøre ang egglederen men tørde ik, vil ik være frekk og masete når du gjekk gjennom ein operasjon og sa So dei tok vekk ein eggleder? De va utrolig trist å høyre, men de positive er at man blir gravid sjølv om mann har ein eggleder ♡ Stor klem ♡