Den er det men synes jo den kunne gitt alle litt forvarsel
Vel så redd eg er for å føde, så høres dette ut som ein drøm. Føler det å vente på fødsel er som å vente på ein dødsdom...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er det men synes jo den kunne gitt alle litt forvarsel
Vel så redd eg er for å føde, så høres dette ut som ein drøm. Føler det å vente på fødsel er som å vente på ein dødsdom...
Hvordan går det? Har du tatt kontakt med jordmor?
Det skjedde med kona til ei tidligere kollega av mannen, dro på legevakten med sterke magesmerter og kom hjem med tredjemann.Vil sei at damekroppen er ganske kulEnkelte går jo i fødsel uten å vite at dei var gravid.
Det er jo ikke sikkert du kan høre hjertelyd så tidlig hellerJordmoren her i omsorgspermisjon til neste mandag, sykehuset tar meg ikke inn uten henvisning fra fastlege eller jordmor. Og fastlegen vil fortsatt ikke ta blodprøve, værtfall ikke så lenge legekontoret er stengt. Han skulle vurdere det når han får komme tilbake fra jobb. Så jeg har bestilt meg doppler, den vil værtfall gi ett klart svar om det er noen der inne eller om jeg må ringe dyrlegen å spørre hva de gjør med innbilsk svangerskap
Etter 15-20 uker bør man vel høre hjertelyd?Det er jo ikke sikkert du kan høre hjertelyd så tidlig heller
Jo, men det kan jo også hende at hun er kortere på vei, evt har morkaken foranEtter 15-20 uker bør man vel høre hjertelyd?
??Hadde helt glemt at babyverden fantes, men i søken svar på mitt spørsmål, så dukket forumet opp. Så jeg prøver her i håp om at noen har opplevd lignende.
Altså å ha vært gravid uten at testene blir positive? Tenker da på 15-20 uker, ikke 4-6 uker på vei.
De siste to månedene har jeg opplevd det som ligner på spark, først var som små bobler som sprakk, noe jeg avfeide som luft. Men det er blitt kraftigere og kraftigere. Men testene er negative. Har 2 svangerskap bak meg, så vet hvordan spark kjennes ut. Legen sier at så lenge testene er negative, så kan jeg ikke være gravid, så han så ikke vits i at jeg skulle sjekkes videre på noen måte eller å ta blodprøve i disse tidene. Han mener det er helt sikkert luft, men luft «sparker» ikke ved musikk og lyder.
Jeg er også plutselig opp og tisser 7-10 ganger hver natt, og jeg tisser vanligvis 2 ganger i døgnet.
Samt at jeg slet med ekstrem kvalme og litt oppkast fra november og til januar, men trodde da at det hadde med noen nye medisiner å gjøre. Men ser jo at det kan ha vært svangerskapskvalme, om jeg skulle være gravid.
Men er jeg gravid, så er jeg fort 20-25 uker på vei. Med de to andre kjente jeg spark som dette fra uke 24, men den gangen var jeg vesentlig tynnere. Siste blødning var 30 oktober og da knapt var spotting, som kun varte den dagen. Har forresten veldig uregelmessig mens, så det er ikke uvanlig for meg å være uten kjempelenge.