Gravid uten menstruasjon...

PrøverLykkeNr3

Forelsket i forumet
Januarlykke 2020
Hei alle sammen! :)
Jeg er helt ny i gruppa. Jeg og samboer har nå prøvd i et års tid på barn nr.2. Vi ble gravide i desember 2018, men hadde en SA i jula. Hadde to dager med bittesmå blødninger i slutten av januar, for utenom dette har jeg ikke hadd menstruasjon siden SA’en. Så vi hadde lagt fra oss prøvingen for en periode, da jeg var sikker på at jeg måtte ha mensen for å få eggløsning. Men nå for 3 dager siden tok jeg nok en test pga flere symptomer, jo vist! Gravid 3+
Aner ikke hvor langt jeg er påvei, men legen mente jeg ikke var lengre enn 3-4 uker i og med graviditetstestet meg hos legen for litt over en mnd siden. Flere som har blitt gravide uten noe tegn til tante rød i flere måneder før?? Er litt i sjokk! Men graviditeten er MER en velkommen

Jeg er helt ny i gruppa. Jeg og samboer har nå prøvd i et års tid på barn nr.2. Vi ble gravide i desember 2018, men hadde en SA i jula. Hadde to dager med bittesmå blødninger i slutten av januar, for utenom dette har jeg ikke hadd menstruasjon siden SA’en. Så vi hadde lagt fra oss prøvingen for en periode, da jeg var sikker på at jeg måtte ha mensen for å få eggløsning. Men nå for 3 dager siden tok jeg nok en test pga flere symptomer, jo vist! Gravid 3+
Aner ikke hvor langt jeg er påvei, men legen mente jeg ikke var lengre enn 3-4 uker i og med graviditetstestet meg hos legen for litt over en mnd siden. Flere som har blitt gravide uten noe tegn til tante rød i flere måneder før?? Er litt i sjokk! Men graviditeten er MER en velkommen
Først og fremst gratulerer så mye:)
Etter hva jeg har lært kommer eggløsning før mens ;) at man stort sett må ha eggløsning for å få mens.
Gledelig nyheter, be om en ultralyd for å få vite hvor langt du er på vei. Den er i det minste nøyaktig.
Kos deg med graviditeten.

Ja, hadde det sånn med første.

Men du, trodde alle damer visste dette, men her får du det: