Førstegangsmamma.
Andre møte med forumet
Hei
Jeg er førstegangsfødende og lurer på så mye rart.. jeg mistet mest sannsynlig slimproppen for 2 og en halv uke siden. Har hatt en del slimete utflod siden, har også laus mage hver dag siden. Har vondt i korsryggen,mensenmurring,magen har sunket en del ned, stikking i underlivet og en del kvalm. Forje uke trudde jordmor at lillejenta hadde festet hode, skal til JM igjen slutten av uken, spennende å høre hvor hun ligger nå. Hun har egentlig ligget med hode nedover siden sept. Jeg har lest litt på nettet at de tingene jeg går å føler på er tegn på at fødsel ikke er så langt unna.. Så lurer på om det er noen som har noen erfaring eller råd? Kommer jeg til å føde før tiden?
Jeg er førstegangsfødende og lurer på så mye rart.. jeg mistet mest sannsynlig slimproppen for 2 og en halv uke siden. Har hatt en del slimete utflod siden, har også laus mage hver dag siden. Har vondt i korsryggen,mensenmurring,magen har sunket en del ned, stikking i underlivet og en del kvalm. Forje uke trudde jordmor at lillejenta hadde festet hode, skal til JM igjen slutten av uken, spennende å høre hvor hun ligger nå. Hun har egentlig ligget med hode nedover siden sept. Jeg har lest litt på nettet at de tingene jeg går å føler på er tegn på at fødsel ikke er så langt unna.. Så lurer på om det er noen som har noen erfaring eller råd? Kommer jeg til å føde før tiden?
Last edited:

takk for svar