Gravid....tvillinger!!

Ååh! Dobbel lykke! :D
Gratulerer med TO små i magen :)
 
Herlig! gratulerer så masse :) Har du noen fra før av? Isåfall, merket du forskjell i dette svangerskapet, siden du hadde en liten mistanke? Så spennende altså :) :)
 
wow, så spennandes! :D Gratulerer med 2 gull i magen :)
 
Kuuult! Dobbelt gratulerer :D
 
Herlig! gratulerer så masse :) Har du noen fra før av? Isåfall, merket du forskjell i dette svangerskapet, siden du hadde en liten mistanke? Så spennende altså :) :)
Jeg har to fra før! Den lille mistanken skyldtes bare at jeg kjente livmoren så tidlig. Men tenkte at det kanskje kunne være fordi jeg var tredjegangs
 
Gratulera! Åh så kjekt ;-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Gratulerer! :) Dobbel moro. :p

*Taster på app på mobilen*
 
Gratulerer, så gøy !!! :)
 
Jeg har to fra før! Den lille mistanken skyldtes bare at jeg kjente livmoren så tidlig. Men tenkte at det kanskje kunne være fordi jeg var tredjegangs

Ja da ville jeg nok også tenkt tanken ;) Kjenner ikke noe livmor her, så er sikkert bare 1 :p Tenkte litt over at det var 2 i begynnnelsen fordi jeg hadde så mye symptomer før positiv test, vet jo at det ikke har noen sammenheng.. var bare så rart ;)
 
Hipp hipp:) Då vil jeg følge med på deg , jeg venter nemlig eneggede tvillinger og er 10 uke på vei.
Er fantastisk å møte noen andre der ute:)
 
Ja! Skulle nesten hatt en egen tvillinggruppe, finnes det?
Jeg har prøvd å spore opp men ingen egne forum somjeg har funnet.
Å gå gravid med to er jo helt ulikt som med en.
Så bekymrer meg mer for jeg kjenner ikkje igjen mange av plagene.
Så hadde Vært fint med andre som kan dele erfaringer med.
men er helt fantastisk å få gaven med å få to barn:)
 
Gratulerer så mye med tvillinger!
Nå har jeg lest tråen og fikk litt små hetta. Får når jeg leste at hu ene kunne kjenne livmor over skambenet, tenkte jeg akkurat åja, så det er det jeg kjenner.. Pluss at jeg også da har mer syptomer nå enn sist jeg var gravid. Har ingen planer om ul før uke 18, men søren meg nå ble jeg ekstra nyskjerrig!!
 
Back
Topp