Tenkte dette var en grei tråd og ha for å dele erfaringer som kan hjelpe andre i å ha et mer komfortabelt svangerskap.
Dere har sikkert hørt meg klage på oppblåstheten på kveldene, men i kveld tok jeg en kopp svangerskapste fra "Kloster te", som er en urtete som skal være trygg i svangerskapet (anbefalte mengder 1-2 kopper pr dag); og jaggu slapp ikke fyrverkeriet løs?! Klarer endelig å bevege meg som et fritt menneske igjen
Men anbefaler å være for deg selv en times tid etter inntak, så ingen du er glad i blåser bort

Dere har sikkert hørt meg klage på oppblåstheten på kveldene, men i kveld tok jeg en kopp svangerskapste fra "Kloster te", som er en urtete som skal være trygg i svangerskapet (anbefalte mengder 1-2 kopper pr dag); og jaggu slapp ikke fyrverkeriet løs?! Klarer endelig å bevege meg som et fritt menneske igjen
Men anbefaler å være for deg selv en times tid etter inntak, så ingen du er glad i blåser bort

Så det får være et tips for senere hehe
Jeg elsker te men kan ikke drikke noen av de jeg hadde før
Jeg spurte hun på life-butikken om jeg kunne kjøpe forkjølelses-te osv i tillegg til svangerskapste også, men da så hun alvorlig på meg og la bort forkjølelses-teen og så meg rett inn i øynene «du skal ikke ha noe annet enn det som er nødvendig, så ingenting annet enn det som er i svangerskapsteen
Men tyder på at de bryr seg om mennesket og ikke mersalg da, så det er bra