Gravid sykepleier

Hm.. Ja får vel fortelle det neste uke.. :) nesten litt redd for hvordan hun blir å reagere ettersom der er veldig manko på folk i sommer

Men da er det vel bedre at hun vet det så dere kan tilrettelegge tidlig. Så kan det jo være at du holder deg i jobb. Jeg sa fra i uke 6, men gikk rett på sykemelding pga kvalme og oppkast.

Hei

Er sykepleier og jobber i kommunen. er 4 uker på vei. Jobber 100 %.. har en del tunge løft på min primær rute..og er ikke bare å få noen til å være sammen med meg siden det er mye som skal gjøres..

oppi alt dette, så begynner jo sommer turnusen snart, og jeg har ikke ferie før i begynnelsen av august. De siste ukene før jeg går av på ferie så er det 2 helvettes uker på jobb, hvor jeg må være bakvakt for sykehjemmet og de som er på jobb. Enten det er dag/kveld eller natt, til og med de dagene jeg har fri. Er alt for lite vikarer å ta av som har medisin kompetanse til å sette sprøyer, iv, o.l.

Har også noen veldig sykepasienter som er terminale nå, som vil kunne trenge morfin.. vi har ingen form for avtrekks vifte.. kjenner at jeg gruer meg litt. Ettersom jeg allerede kjenner på å være ekstra sliten og trøtt nå.

Tenkte kanskje å fortelle om graviditeten til sjefen i juli. eller burde jeg gjøre det før? er det ikke litt tidlig?

Jeg ville fortalt det tidlig. Jeg ventet til jeg ble så sliten at jeg nå måtte ha en uke sm. Sommertstresset har startet på jobb og kaos i avdelingen.

Jeg ville fortalt det tidlig. Jeg ventet til jeg ble så sliten at jeg nå måtte ha en uke sm. Sommertstresset har startet på jobb og kaos i avdelingen.

Ja fortalte d til sjefen.. Men var ikke så mye hun gjorde. Gratulerte og ba meg fortelle d til de på jobb som trengte å vite d for å evt bytte ruter sli at det ble lettere for meg. Men de har ikke tatt høyde for at jeg blir fort trøtt og sliten. Er helt knust når jeg kommer hjem! Sååå hvis kvalmen kommer eller at det blir for mye for meg i sommer så har de et stort problem med å få tak i nok sykepleiere..
D irriterer meg grenseløst at de bare tar ferie og ikke gjør noe mer med det.. Jaja blir sjefens problem hvis det blir sånn!

Ja fortalte d til sjefen.. Men var ikke så mye hun gjorde. Gratulerte og ba meg fortelle d til de på jobb som trengte å vite d for å evt bytte ruter sli at det ble lettere for meg. Men de har ikke tatt høyde for at jeg blir fort trøtt og sliten. Er helt knust når jeg kommer hjem! Sååå hvis kvalmen kommer eller at det blir for mye for meg i sommer så har de et stort problem med å få tak i nok sykepleiere..
D irriterer meg grenseløst at de bare tar ferie og ikke gjør noe mer med det.. Jaja blir sjefens problem hvis det blir sånn!

Du får prioritere deg selv og babyen. Jobben er ikke livet. Og det er ikke verd det om du blir utbrent eller barnet blir stressa <3

Tror du må holde deg unna Mrsa smitte. Undersøk det....

Back
Topp