Gravid-streken

Zaphirre

Flørter med forumet
Flere som har fått "gravid-streken"? Min har rukket å komme opp på magen.. Etter litt saumfaring av samboer så har vi ikke funnet noen strekkmerker enda. Men kjenner virkelig at den vokser fortere nå!

Ja, hatt den en stund nå :) fått den i alle tre svangerskap, hele veien opp :D

Ikke fått streken ennå, hadde den tydelig sist.. tror jeg er i ferd med å få et strekkmerke rundt navlen.. svir litt i huden der iallefall. Merker også at magen vokser godt nå.. bare 12-13 uker igjen :) går jo så fort...

Ingen strek her!
Hadde heller ikke i første sv.skap....

Nei den hadde jeg ikke forrige svangerskap.. og ikke fått den enda her.. men er vel ikke forseint da..

Ingen strek her.. Ingen antydning til at det kommer heller. Heller ingen strekkmerker enda, men kjenner magen strekker seg skikkelig på slutten av dagen.

Ingen strek her enda.. hadde sist gang men husker ikke når den kom, bare at jeg hadde den leeenge etter fødselen, sikkert halvt år eller noe.

Jeg har heller ikke fått strek enda og det er ingen antydning til det, men den kommer nok :)

DuMeOss skrev:

Ingen strek her!
Hadde heller ikke i første sv.skap....

Signerer denne jeg

Ingen strek her enda. Fekk den svakt sist men det var litt seinare. Ingen strekkmerker enda heller. :-D

ingen  strek på meg heller... fått noen strekkmerker på kjærlighetshåndtakene! så det  gjør ingenting....kommer jo av kjærlighet..tihii....;)

Ingen strek nei.. fikk den ikke sist heller! :)

Jepp her har det kommet en svak strek *liker ikke* håper bare den ikke blir like markert som sist. Går opp til navlen nå og gikk ikke lenger opp sist heller.
Ingen nye strekkmerker her,bare de fra sist(men de holder for min del..og holder seg rundt navlen)

Ikke enda.. Men jeg er jo relativt blek da, både i hud og hår :p

Jeg har hele veien opp, vært der ei stund nå :)

Ingen strek endå. Hugsar faktisk ikkje om eg fekk det førre gong, så den kan i alle fall ikkje ha vore så voldsom.

Back
Topp