Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er jo fullvaksinert så du skal jo være trygg sånn sett. Det været du kan få er nei hvis du snakker med jobben da. Mannen er renholder og de hadde en covid avdeling der. De med barn slapp unna den avdelingen så lenge det var nok folk uten barn.Hei, jeg er gravid og i risikogruppen for covid, kan jeg da snakke med arbeidsgiver om å ikke ha covid pasienter ? Eller er det ingen risiko rundt det ? Er fullvaksinert
Okei takkDu er jo fullvaksinert så du skal jo være trygg sånn sett. Det været du kan få er nei hvis du snakker med jobben da. Mannen er renholder og de hadde en covid avdeling der. De med barn slapp unna den avdelingen så lenge det var nok folk uten barn.
Jobber innen helse og hos oss har regelen vært at gravide skal beskyttes mot covid. Hvordan det har blitt praktisert har vært litt opp til hver enkelt (i avtale med bedriftsjordmor og leder) noen (med risikosvangerskap) har valgt å ikke ha pasientkontakt, noen unngikk alle smitterom (og uavklarte) mens andre også arbeidet med smitterom, men unngikk belreftede/stor sannsynlighet positive. Spørs hva man er komfortabel med. De har vært veldig greie på dette at man ikke skal utsettes for noe man ikke vil.Hei, jeg er gravid og i risikogruppen for covid, kan jeg da snakke med arbeidsgiver om å ikke ha covid pasienter ? Eller er det ingen risiko rundt det ? Er fullvaksinert