Gravid rett etter SA/MA og kjønn

Berlioz

Glad i forumet
Marsboerne2017
Augustlykke 2022 ❤️
Hei dere som ble gravide eller kjenner noen som ble gravide før første mens etter SA/MA! Jeg er litt nysgjerrig, ser rundt på de ulike forumene at mange av disse jentene fikk gutter. Er det «lettere» å få gutt da tro? :wideyed: Har dere noen erfaringer? Hvilket kjønn fikk du når du ble gravid før første mens etter SA/MA? :p
 
Jente :)
 
Hvis du leser litt statistikk og forskning, så ser man at de menn er ansvarlig for kjønnet til barna, og at noen menn lager flest jenter og noen flest gutter. Også er det bevist at det er flest gutteembryo som ikke klarer seg.
 
Hvis du leser litt statistikk og forskning, så ser man at de menn er ansvarlig for kjønnet til barna, og at noen menn lager flest jenter og noen flest gutter. Også er det bevist at det er flest gutteembryo som ikke klarer seg.

Ja, jeg har faktisk lest både mye forskning og statistikk på temaet, så jeg vet selvfølgelig at det er mennene som avgjør kjønn.. Og at forskerne hevder at det er tilnærmet 50/50 samme hva man gjør…

Likevel så er det noen som mener at dersom man har sex nær eggløsning så er sannsynligheten noe forhøyet for å få gutt. Som nevnt har jeg sett i mange forum at folk nevner de fikk gutt etter SA/MA, så var litt gøy å høre.. Og siden enkelte mener man er ekstra fruktbar i tiden etter abort/fødsel, så var jeg bare nysgjerrig med folks erfaringer…
 
Mamma fikk jenter etter abortene. Såpass at onkel mente hun bare mistet gutter.
 
Back
Topp