Gravid på is

Iva82

Elsker forumet
Himmelbarn
Jeg falt på isen idag. Var ikke på magen men på høyre siden. Har ikke vondt i magen,blør ikke. Har vondt i hele høyre siden selvfølgelig men eneste jeg tenker er lille i magen. Jeg er 13+2 og hvis det går galt ingenting kan gjøres :( Hva gjør dere å unngå dum feil?

Brodder. Føler meg cirka 100 år gammel, men det får så være.
Jeg hadde dem i vesken,utrolig dumt fra meg. Trondheim er byen hvor sentrum har høst og 5km fra sentrum er bare tykk isen! Men,jeg skal ikke gjøre samme feil en gang til!!!!

Jeg bruker også brodder, går tur med to hunder så har kjøpt yaktrax-brodder for å ha ekstra godt grep. Viktig å passe på så en ikke faller, selv om det som regel går veldig bra. Skjønner du er bekymra, men tenk så godt beskytta de ligger inni livmoren. Spesielt nå så tidlig, da ligger de jo godt gjemt.

Måtte minne meg selv på det for ene hunden gjorde et byks på tur slik at jeg fikk et rykk på siden av magen (går med et belte hundene er festa i, som har strikk i selve beltet). Var ikke harde rykket egentlig, men nok til at nervene havna utapå kroppen. Men de små ligger veldig godt gjemt og beskytta heldigvis. :Heartred

Back
Topp