gravid og "vimsete"...

Solstrålenes mamma

Forelsket i forumet
Er nå 29 uker på vei, og merker jeg blir mer og mer vimsete og "slepphendt".
Mister ting i gulvet, og tidligere i kveld endte mesteparten av eggedosisen opp på kjøkkenveggen og benken, i stedet for i bakebollen...[:'(][8D] 
Husker jeg hadde det slik i slutten av mitt forrige svangerskap også. Gikk nesten ikke en dag uten at jeg knuste noen glass.

Andre som har det slik?
 Lurer på om dette er et kjent fenomen jeg kan bortforklare alle mine uhell på, eller må jeg fullt og helt stå for de selv...?[:D][8D]

Åh,sånn var jeg og,skikkelig rørete![&:] Jeg mistet råe egg i gulvet,knuste den ene lampeskjermen til vegglampetten da jeg skulle skifte pære,ødela ørten sånne små halogenpærer,knuste en middagstallerken...det bare datt ut av henda mine!Og skikkelig surrete i hodet til tider,ble litt skremt noen ganger jeg[8D]

Hehe sorry ser for meg eggedosis over alt[8D][:D] huff lett for å bli litt vimsete,var eg og-men mistet ikkje så masse då[;)]

GOdt å høre, da er jeg helt normal[8D][;)]!!

Har jo hørt om ammetåka, og selv skyldt på den i et par år...[;)]
Men syns det var litt tidlig å skylde på den nå, 2,5 mnd før termin[:D]

Min jordmor forklarte meg nylig at det er hormoner i kroppen som gjør at senene blir litt mer slarkete; derfor mister vi masse ting hele tiden!!

Ble så glad da jeg hørte det, for jeg knuste så masse i forrige svangerskap!! [:D][:D]
Gubben trodde ofte at jeg ble sinna og kastet ting i gulvet, hehe!! [8D] Men ting datt jo bare ut av henda på meg.. hehe!!

Back
Topp