Jeg jobber med småbarn i barnehage, og har en svært hektisk arbeidsdag . I det siste har jeg følt at jeg har mistet alt av engergi og overskudd etter en dag på jobben. Når jeg kommer hjem er jeg nødt til å sove orker ingenting på ettermiddagene og kvelden er i tilegg helt gååen i ryggen.
Har bestil time til legen og høre hva hun har å si om jeg kan sykmelde meg litt, men føler det blir så rart for jeg er jo ikke direkte syk. Er også redd for å bli sett på som lat eller sytete..
Snakket litt med sjefen om å gå kortere dager, men det gikk ikke for de hadde ikke noen som kunne steppe inn 1-2timer per dag..
Jeg vill jobbe så lenge som mulig i svangerskapet..
Noen som er i samme båt? eller har noen tips om hvordan man kan tilrettelegge for å vare lengst mulig på jobb i bgh eller noen som har fått tilrettelagt for seg, evt hvilken tiltak ble gjort?
beklager rotet innlegg.. måtte bare lufte bekymringene mine
Har bestil time til legen og høre hva hun har å si om jeg kan sykmelde meg litt, men føler det blir så rart for jeg er jo ikke direkte syk. Er også redd for å bli sett på som lat eller sytete..
Snakket litt med sjefen om å gå kortere dager, men det gikk ikke for de hadde ikke noen som kunne steppe inn 1-2timer per dag..
Jeg vill jobbe så lenge som mulig i svangerskapet..
Noen som er i samme båt? eller har noen tips om hvordan man kan tilrettelegge for å vare lengst mulig på jobb i bgh eller noen som har fått tilrettelagt for seg, evt hvilken tiltak ble gjort?
beklager rotet innlegg.. måtte bare lufte bekymringene mine