Gravid og tørst!?

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Flere gravide som er skikkelig skikkelig tørste...!? Føler jeg drikker vann, saft, brus, juice, melk +++ heeeeele tiden jeg O.o blir liksom aldri mettet....

Du har økt veskebehov som gravid, men om du liskom aldri blir utørst, og bare drikekr alt du kommer over, tenker hodet mitt i retning diabetes.... svangerskapsdiabetes.... Lenge til du skal på kontroll?

Du har økt veskebehov som gravid, men om du liskom aldri blir utørst, og bare drikekr alt du kommer over, tenker hodet mitt i retning diabetes.... svangerskapsdiabetes.... Lenge til du skal på kontroll?
Var på kontroll i dag, og har ingen vedier utenom det normale. Diabetes ligger i familien så får alltid ekstra oppfølging og sjekker og tester. Så er ikke det.. Heldigvis..

Men ja, det sier liksom ''aldri'' stopp... :-/ Slitsomt ...

Var på kontroll i dag, og har ingen vedier utenom det normale. Diabetes ligger i familien så får alltid ekstra oppfølging og sjekker og tester. Så er ikke det.. Heldigvis..

Men ja, det sier liksom ''aldri'' stopp... :-/ Slitsomt ...

Nevnte du det på kontrollen?

Nevnte du det på kontrollen?
Ja, ho sa det ikke var noe å bekymre seg for, så lenge ikke noen tester eller målinger har gitt utslag.. ho bare mente behovet var ''litt større''.. Men jeg slr meg ikke til ro med det, for ejg føler det er ekstremt.. :-/

Ja, ho sa det ikke var noe å bekymre seg for, så lenge ikke noen tester eller målinger har gitt utslag.. ho bare mente behovet var ''litt større''.. Men jeg slr meg ikke til ro med det, for ejg føler det er ekstremt.. :-/

Det hørtes mer ekstremt ut ja

for altså, litt større er det, men det er ikke snakk om sånn "alt en kommer over".
Så jeg hadde vurdert å ringe legen om det ikke gir seg

Det hørtes mer ekstremt ut ja

for altså, litt større er det, men det er ikke snakk om sånn "alt en kommer over".
Så jeg hadde vurdert å ringe legen om det ikke gir seg
Ja gjør nok det om det ikke dabber av, eller det er flere her som opplever det samme og kan gi meg en god grun :-P hahah... Var ikke sånn sist :-(

Flere gravide som er skikkelig skikkelig tørste...!? Føler jeg drikker vann, saft, brus, juice, melk +++ heeeeele tiden jeg O.o blir liksom aldri mettet....
Jeg hadde det på den måten sist. Uansett hvor mye jeg drakk hjalp det ikke. Var på glukosebelastning, men veldig fine verdier.. Tok det opp med lege flere ganger, men fikk også beskjed om at det ikke var noe å uroe seg for. Plutselig en dag gikk det over - fra en dag til neste:) Så hvis alle andre prøver og verdier er bra, bare hold ut. Det går sikkert over for deg også:)

Jeg hadde det på den måten sist. Uansett hvor mye jeg drakk hjalp det ikke. Var på glukosebelastning, men veldig fine verdier.. Tok det opp med lege flere ganger, men fikk også beskjed om at det ikke var noe å uroe seg for. Plutselig en dag gikk det over - fra en dag til neste:) Så hvis alle andre prøver og verdier er bra, bare hold ut. Det går sikkert over for deg også:)
Takk!! Da skal jeg prøve å holde ut litt til og håpe det gir seg snart :-P

Hadde det sånn til ca uke 12 jeg også, men det gikk over fra en dag til en annen til meg også :) Men jeg hadde kun lyst på vann da :)

Godt å høre det er flere som er tørste :-P Haha

Ja, jeg tror jeg vanligvis nesten ikke har tørsthetsfølelse:P men under egentlig hele graviditeten har jeg vært myyye mer tørst:) nesten litt godt å se at jeg og kan drikke litt:p

Jeg har også vært mye tørst og fikk beskjed om å drikke farris av legen min for det skulle hjelpe litt på tørstheten og jeg synes det har gjort om det bare er meg vet jeg jo ikke da:p Farrisen holder seg litt lenger i kroppen enn hva vannet gjerne gjør:p

Jeg drikker og drikker, minst dobbelt så masse som jeg gjorde før jeg ble gravid, føler ikke d blir bedre heller, snarere verre...

Jeg er veldig tørr i munnen, noe som fører til at jeg føler jeg må drikke hele tiden.
Godt å lese at det ikke var diabetes da :)

Jeg var også det hele tiden. Drakk vann hele dagen og følte aldri jeg ble "metta"
:p

Føler jeg ikke gjør noe aent enn å drikke :P har alltid enn vannflaske med meg og den blir fort tom.. Aldri vært særlig glad i vatn, men nå er det blitt en favoritt som er med over alt

Back
Topp