Flere gravide som er skikkelig skikkelig tørste...!? Føler jeg drikker vann, saft, brus, juice, melk +++ heeeeele tiden jeg
blir liksom aldri mettet....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var på kontroll i dag, og har ingen vedier utenom det normale. Diabetes ligger i familien så får alltid ekstra oppfølging og sjekker og tester. Så er ikke det.. Heldigvis..Du har økt veskebehov som gravid, men om du liskom aldri blir utørst, og bare drikekr alt du kommer over, tenker hodet mitt i retning diabetes.... svangerskapsdiabetes.... Lenge til du skal på kontroll?
Var på kontroll i dag, og har ingen vedier utenom det normale. Diabetes ligger i familien så får alltid ekstra oppfølging og sjekker og tester. Så er ikke det.. Heldigvis..
Men ja, det sier liksom ''aldri'' stopp... :-/ Slitsomt ...
Ja, ho sa det ikke var noe å bekymre seg for, så lenge ikke noen tester eller målinger har gitt utslag.. ho bare mente behovet var ''litt større''.. Men jeg slr meg ikke til ro med det, for ejg føler det er ekstremt.. :-/Nevnte du det på kontrollen?
Ja, ho sa det ikke var noe å bekymre seg for, så lenge ikke noen tester eller målinger har gitt utslag.. ho bare mente behovet var ''litt større''.. Men jeg slr meg ikke til ro med det, for ejg føler det er ekstremt.. :-/
Ja gjør nok det om det ikke dabber av, eller det er flere her som opplever det samme og kan gi meg en god grunDet hørtes mer ekstremt ut ja
for altså, litt større er det, men det er ikke snakk om sånn "alt en kommer over".
Så jeg hadde vurdert å ringe legen om det ikke gir seg
Jeg hadde det på den måten sist. Uansett hvor mye jeg drakk hjalp det ikke. Var på glukosebelastning, men veldig fine verdier.. Tok det opp med lege flere ganger, men fikk også beskjed om at det ikke var noe å uroe seg for. Plutselig en dag gikk det over - fra en dag til nesteFlere gravide som er skikkelig skikkelig tørste...!? Føler jeg drikker vann, saft, brus, juice, melk +++ heeeeele tiden jegblir liksom aldri mettet....
Takk!! Da skal jeg prøve å holde ut litt til og håpe det gir seg snartJeg hadde det på den måten sist. Uansett hvor mye jeg drakk hjalp det ikke. Var på glukosebelastning, men veldig fine verdier.. Tok det opp med lege flere ganger, men fikk også beskjed om at det ikke var noe å uroe seg for. Plutselig en dag gikk det over - fra en dag til nesteSå hvis alle andre prøver og verdier er bra, bare hold ut. Det går sikkert over for deg også
![]()