Gravid og svett...

Mariemor1

Elsker forumet
Jeg er mye varmere etter at jeg ble gravid, og svetter mye fortere. Svetten trilla jo nedover ansiktet mitt på jobb i dag for ingenting.. syns egentlig det er litt flaut... men men... før var jeg jo den værste frysepinna.. så vi får håpe det holder seg til vintern [:)]
Jeg jobber på meny og hadde første vakt som låseansvarlig i dag og jobbet på gulvet...
det var kun i 5 timer.. men etterpå var bekkenet så gåent at jeg hadde trengt krykker... veldig vondt...
var litt klagetråd dette men...
det er nok verdt det hvis alt er ok på ul....
Hva har dere andre av dumme symptomer da?

Jeg er også mye varmere og svetter mer en før!

Anbefaler deg å investere i noen skikkelig gode sko,butikkgulv flere timer i strekk kan være veldig hardt for bekkenet. Gode sko hjelper [:)]

Har ingen symptomer jeg. Kanskje en smule mer trøtt enn vanlig, ellers er alt fin fint, og godt er det[:)]

ORIGINAL: mokkenikke88

Er mye varmere enn før jeg også.[:-][:-] men men blir sikkert fint til vinteren[8D]

Ja ser fram til Vinter [:D] Jeg er egentlig ikke noe spesielt sommer menneske, er veldig glad i høsten [:)]

jeg er konstant varmere enn gubben... (når det er sakt eneste gangene det er sånn er når en av oss er syk)
kjenner at om jeg går litt mye så blir bekkenet "ødelagt" og jeg får kriblinger ned over beina.. (beste måten å forklare) jeg føler at musklene ikke holder.
jeg er bare då NØDT å sitte meg ned...

Eg har alltid vore veldig varm, og er nesten blitt verre no. Prøver å holde meg vekke i frå varme "situasjoner" for eg blir så kvalm og holder på å besvime [:'(]
Eg og går mange timar på butikkgolv når eg er på jobb, fekk veldig vondt i ryggen, men det blei mykje mindre når eg bytta til bedre sko.
Det kjedeligaste symptomet er nok at eg er kvalm enno [:'(] Men er mykje lettare og sjeldnare enn før då [:)]

Og av gode sko kan eg anbefala MBT skoa. Litt uvant i starten, men fantastisk når kroppen venner seg til dei. Eg sleit veldig med vonde hofter og at eg blei sliten i beina på jobb, men etter at eg bytta til slike sandalar kjenner eg sjeldan noko som helst.

Eg er heller ikkje plaga med så mange symptom, bortsett frå at eg er trøtt. Men har fortsatt ferie. Startar i full jobb igjen igjen i morgon, og reknar med at ting fort kan bli verre då. Men berre åtte veker til haustferie [:D]

ORIGINAL: turteldue
kjenner at om jeg går litt mye så blir bekkenet "ødelagt" og jeg får kriblinger ned over beina.. (beste måten å forklare) jeg føler at musklene ikke holder.
jeg er bare då NØDT å sitte meg ned...

Akkurat sånn er jeg også [:'(] men om jeg sitter for lenger så får jeg så sykt vondt i hale bene mitt.. kan liksom ikke gå eller sitte for lenge [&:][:(]

Back
Topp