Gravid og spysyken

Hadde det forrige uke. Vet ikke om det er fordi det er så lenge siden jeg har hatt det (omtrent ikke som voksen) eller fordi jeg er gravid, men det var heelt grusomt. Kan ikke huske at det har vært så ille[emoji86] går heldigvis over etter noen dager[emoji40]

Frykter spysyken er på veg tilbake igjen ! Det jeg spiser gjør meg uvel .,,og kastet opp en gang. Det fremprovoserte jeg for å bli fri ubehaget da...men etter 30 min begynner magen og buldre og kvalmen er på vei igjen [emoji30]håper ikke det er det ,men at det er følgene av det jeg hadde og at magen på vennes til igjen ..

Frykter spysyken er på veg tilbake igjen ! Det jeg spiser gjør meg uvel .,,og kastet opp en gang. Det fremprovoserte jeg for å bli fri ubehaget da...men etter 30 min begynner magen og buldre og kvalmen er på vei igjen [emoji30]håper ikke det er det ,men at det er følgene av det jeg hadde og at magen på vennes til igjen ..

Kan være gravidkvalme?

Vi hadde spysjuka i hus i januar. Samboer hadde to runder på en uke. Ett par dager mellom første runde hvor han følte seg fin, men plutselig var det på an igjen :(

Back
Topp