Gravid og spysyken

Helt normalt [emoji14][emoji14] Hadde det i forrige uke og da var jeg 9+2 da det kom te mæ [emoji14] Du får bare holde ut.
Drikk blåbær saft det hjalp iallefall meg når jeg skulle drikke for vann gikk ikke an [emoji14] og gå å legg deg når du kan ned bøtte [emoji4] God bedring [emoji173]

Helt normalt [emoji14][emoji14] Hadde det i forrige uke og da var jeg 9+2 da det kom te mæ [emoji14] Du får bare holde ut.
Drikk blåbær saft det hjalp iallefall meg når jeg skulle drikke for vann gikk ikke an [emoji14] og gå å legg deg når du kan ned bøtte [emoji4] God bedring [emoji173]

Tusen takk[emoji4][emoji173]️uff det er noe dritt!! Føler meg litt hysterisk siden jeg regner med det er normalt [emoji23]er bare livredd for babyen

Tusen takk[emoji4][emoji173]️uff det er noe dritt!! Føler meg litt hysterisk siden jeg regner med det er normalt [emoji23]er bare livredd for babyen
Skjønner den. Men det skal ikke påvirke. Men bare husk å drikk masse , må ikke spise. Jeg spiste nesten ikke men drakk mye blåbær saft for å ikke være dehydrert. Og sov masse. Fikk igjen matlyst etter å fått sovet i noen timer. Rista brød var det jeg klarte å få i meg før jeg la meg igjen og sov resten av natten [emoji4]

Jeg hadde det for et par uker siden. Holdte på i 12 timer, og man er jo helt utkjørt mens det står på. Bare å få i seg nok væske, selv om det også er vanskelig nok...

Huff
Masse god bedring [emoji173]

Godt å høre det! Etter 13 timer er formen endelig litt bedre ! [emoji4]
Ja, for min del så kom det frå begge veier i ca 7 timer - etter det så var eg heilt ødelagt dei neste 10 timane sov eg. Dagen etter var formen også heilt på bånn. Veldig festlig når mannen er vekke på jobb!

Ja, for min del så kom det frå begge veier i ca 7 timer - etter det så var eg heilt ødelagt dei neste 10 timane sov eg. Dagen etter var formen også heilt på bånn. Veldig festlig når mannen er vekke på jobb!

Uff ja! Kom begge veier her også tilslutt ...heldigvis ikke vondt i magen osv men kjempeslapp. Slitsomt å ikke ha mannen hjemme[emoji17]her må han ta seg av mini til jeg er frisk. Hadde ikke hatt sjans til det jeg

Back
Topp