Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lissyjane
GIDDER ikke å teste? God morgen i uken[8|]
ORIGINAL: AnnaFrost
Du kan ikke opereres om du er gravid, så hadde definitivt tatt den testen. Sier seg selv at du ikke kan legges i narkose med et foster/embryo i magen, ei heller gjøre inngrep i kroppen.
ORIGINAL: Linn1
Tester jo selfølgelig om det er farlig, men grunnet familen kommer til å bli helt gal (negativt) om jeg er gravid nå, så vil jeg helst vente, for jeg vil gjerne ha baby...
vil ikke skade baby, så tester selfølgelig om det er noe farlig+ kommer til å informere sykehuset om dette...
ikke gidd å lage krangletråd om dette nå da...
ORIGINAL: lindaen
Du kan ikke opereres om du er gravid, så hadde definitivt tatt den testen. Sier seg selv at du ikke kan legges i narkose med et foster/embryo i magen, ei heller gjøre inngrep i kroppen.
Det kan man helt fint gjøre.. Slutt å spre tull om du ikke har peiling!
TS: Det er mange som blir operert når de er gravide.. Men de vil nok ønske å utsette mindre viktige operasjoner.. Er man syk, så er man syk.. Hjelper ikke å si til blindtarmen at det passer dårlig å bli betent akkurat nå, for nå er jeg gravid..
ORIGINAL: lindaen
Det kan man helt fint gjøre.. Slutt å spre tull om du ikke har peiling!
TS: Det er mange som blir operert når de er gravide.. Men de vil nok ønske å utsette mindre viktige operasjoner.. Er man syk, så er man syk.. Hjelper ikke å si til blindtarmen at det passer dårlig å bli betent akkurat nå, for nå er jeg gravid..