Gravid og mensen!?

Anonym ung

Flørter med forumet
Hei..
mulig dette høres dumt ut men spørr likevel da alt på nett er gammelt. Sist jeg var med en personen var 30 april. Vi har samleie mye.. Men fikk mensen for 2 dager siden. Føler at det kom tidligere en vanlig syklus jeg har tror jeg. Blødningen er overraskende lite en vanlig fordi til vanlig får jeg mye og kraftige blødninger. Er det fortsatt en sjans for graviditet? Har hørt mange historier om mensen og graviditet. Så bare må høre med dere. Skal ta en test! Noen som har noe erfaring med dette?
 
Hei..
mulig dette høres dumt ut men spørr likevel da alt på nett er gammelt. Sist jeg var med en personen var 30 april. Vi har samleie mye.. Men fikk mensen for 2 dager siden. Føler at det kom tidligere en vanlig syklus jeg har tror jeg. Blødningen er overraskende lite en vanlig fordi til vanlig får jeg mye og kraftige blødninger. Er det fortsatt en sjans for graviditet? Har hørt mange historier om mensen og graviditet. Så bare må høre med dere. Skal ta en test! Noen som har noe erfaring med dette?
Tommelfingerregelen er ganske rett frem: Er du gravid er det ikke mensen, er det mensen er du ikke gravid. Ta en test og ta det der i fra. Det kan være både det ene og det andre og det er gjerne for tidlig å kunne avklare i favør av det ene eller det andre.
 
Hei..
mulig dette høres dumt ut men spørr likevel da alt på nett er gammelt. Sist jeg var med en personen var 30 april. Vi har samleie mye.. Men fikk mensen for 2 dager siden. Føler at det kom tidligere en vanlig syklus jeg har tror jeg. Blødningen er overraskende lite en vanlig fordi til vanlig får jeg mye og kraftige blødninger. Er det fortsatt en sjans for graviditet? Har hørt mange historier om mensen og graviditet. Så bare må høre med dere. Skal ta en test! Noen som har noe erfaring med dette?
Det kan være en festeblødning du har hatt, så blødning betyr ikke i alle tilfeller at du ikke er gravid. Noen har også blødninger gjennom svangerskapet, selv om det ikke er normen. Det er nok lurt å ta en test for å være sikker, ja.
 
Hvis du hadde samleie og evt eggløsning 30.april kan det være litt tidlig å ta test enda.
 
Back
Topp