Gravid og maling!

Sykkelfrue

1 down, 1 to go....:)
*MIA*
Jeg er bare snart fire uker på vei. Mitt neste prosjekt er å male noen kommoder, men plutselig kom jeg på at jeg er gravid! Er det dumt å male da? Jeg ser at Jotun reklamerer for maling som ikke har noen farlige avdampingsstoffer. Noen med erfaring?
 
Du kan male med vannbasert men ikke oljebasert..
 
Sens skal vel være grei. Jeg har malt litt i svangerskapene, men da har jeg alltid stått ute.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Sens er det beste å male med for gravide sies det eller andre vannbaserte. Men vær obs på at sens holder ikke bra, blir fort hakker og skader. Kommer jo ann på hvor du skal male da? Hadde nok ikke valgt sens til lister og møbler.Jeg har fått mannen min til å ta malingjobben her jeg fordi de anbefalte en maling som ikke gravide burde male med.
 
Sens er det beste å male med for gravide sies det eller andre vannbaserte. Men vær obs på at sens holder ikke bra, blir fort hakker og skader. Kommer jo ann på hvor du skal male da? Hadde nok ikke valgt sens til lister og møbler.Jeg har fått mannen min til å ta malingjobben her jeg fordi de anbefalte en maling som ikke gravide burde male med.


hakker og skader blir det nok uansett på barnerommet... :) takk for tips!
 
He malt heile gangen,+ kjeller stuå både med å uden oljebasert... så me meg har det gått bra.. Alt me måde...
 
Vi skal ha ett rom og noen lister malt nå. Men siden jeg er gravid velger vi at mannen tar dette, bare sånn for å være på den sikre siden.
 
Back
Topp