Har fortalt han jeg ikke håper er faren det.. Han tok det ikke så lett, å ville at jeg skulle ta abort, da jeg sa at det ble uaktuelt apurte han meg hvorfor, så svara jeg; hvorfor skal jeg?! Å etter det har jeg ikke hørt noe fra han nå på 1 døgn.. Han jeg virkelig vil det skal være, vet jeg elsker barn, å han har lyst på egne barn, men han ville vente ett par år når vi snakka om det sist - men han sa og at han kom til å støtte meg fullt ut å stille opp OM det skulle skje.. Jeg har derfor ikke NOE lyst å fortelle han at jeg er usikker... Jeg har jo em større tro på at det er han, da for det første er nærmere EL på han, samt at vi hadde sex 4 ganger med oppfylling inni å jeg sovna med det.. Han andre gikk jeg å vaska meg rett etterpå åsså en annen ting jeg tenker på, han er jo i ekstremt god form, spiser bare sunn mat, drikker ikke alkohol osv og er proff fotballspiller! Han andre er en latsabb, ikke noe fysisk aktivitet, var småfull når vi hadde osv osv.. Er det bare jeg, eller er ikke sannsynligheten da større for at det er han første??