Gravid og (lykkelig?)

ChicaMe

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Hei alle sammen! :) jeg fant idag ut at jeg er gravid, å dermed 3+6.. Det er en stor lykke i seg selv da jeg ønsker sterkt nr 2. Problemet mitt er bare at jeg har desverre 2 alternativer om hvem som kan være faren..jeg er ikke sammen med noen av de, men har følelser for han ene ja... Hva ville dere gjort? Abort er uaktuelt.

Hei alle sammen! :) jeg fant idag ut at jeg er gravid, å dermed 3+6.. Det er en stor lykke i seg selv da jeg ønsker sterkt nr 2. Problemet mitt er bare at jeg har desverre 2 alternativer om hvem som kan være faren..jeg er ikke sammen med noen av de, men har følelser for han ene ja... Hva ville dere gjort? Abort er uaktuelt.

På hvilke tidspunkt hadde du sex med dem? Vet du når eggløsning var?

Ugrei situasjon, da :/

Sent from my iPhone using BV Forum

På hvilke tidspunkt hadde du sex med dem? Vet du når eggløsning var?

Ugrei situasjon, da :/

Ja han ene hadde jeg sex med fredag og lørdags kveld/natt og han andre hadde jeg sex med natt til mandag og mandags formiddag, og EL skulle vært på søndag

Ja han ene hadde jeg sex med fredag og lørdags kveld/natt og han andre hadde jeg sex med natt til mandag og mandags formiddag, og EL skulle vært på søndag

Da er det ikke så lett å si hvem det er... Mulig det var han første. Eneste som kan gi deg et 100% svar er farskapstest, tenker jeg. Det innebærer å involvere begge to, da. :/

Ja håpa det er han første, men for å si det sånn, trenger nok neppe noe farskapstest når ungen kommer ut, da han ene er kollsvart å han andre er ginger - så enten er ungen mulatt eller ikke :) mulattbaby ♥️ er egentlig veldig lykkelig, men har bare så sykt lyst at det glippet på søndag skulle vært ugjort..

Gratulerer så mye! Har du fortalt det til noen av mennene? Som du selv sier, så trenger du nok ikke farskapstest da, men litt kjedelig og ikke vite før babyen er kommet da! Har du tenkt å innvolvere noen av dem i graviditeten?

Har fortalt han jeg ikke håper er faren det.. Han tok det ikke så lett, å ville at jeg skulle ta abort, da jeg sa at det ble uaktuelt apurte han meg hvorfor, så svara jeg; hvorfor skal jeg?! Å etter det har jeg ikke hørt noe fra han nå på 1 døgn.. Han jeg virkelig vil det skal være, vet jeg elsker barn, å han har lyst på egne barn, men han ville vente ett par år når vi snakka om det sist - men han sa og at han kom til å støtte meg fullt ut å stille opp OM det skulle skje.. Jeg har derfor ikke NOE lyst å fortelle han at jeg er usikker... Jeg har jo em større tro på at det er han, da for det første er nærmere EL på han, samt at vi hadde sex 4 ganger med oppfylling inni å jeg sovna med det.. Han andre gikk jeg å vaska meg rett etterpå åsså en annen ting jeg tenker på, han er jo i ekstremt god form, spiser bare sunn mat, drikker ikke alkohol osv og er proff fotballspiller! Han andre er en latsabb, ikke noe fysisk aktivitet, var småfull når vi hadde osv osv.. Er det bare jeg, eller er ikke sannsynligheten da større for at det er han første??

Jeg tror sannsynligheten er størst for at det er han første. :) Gratulerer :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg tenker at det mest sannsynligvis er han første, ja. ;)

Krysser alt av fingre og tær for at det er han ♥️ Og at spiren såklart sitter! Har ikke gått helt opp for meg enda at jeg er gravid, men det kommer nok sikkerr etterhvert ♥️

Gratulerer! :)
Så kjedelig å havne i en så vanskelig situasjon..
Håper det løser seg for deg, og at faren er han du ønsker! :)

Nå har jeg fortalt han andre og det, å det ble med masse diskusjon å tårer, å nå prøver han å tvinge meg til abort pga han vil fortsette med karrieren i fotball, familien kommer til å klikke fordi vi ikke er gift, osv osv... Fan i helvette altså!! Jeg vil virkelig ha dette barnet!!!

stol på deg selv,og om han er negativ og ikke ønsker barnet så gå ut fra at du blir alene.men mange snur nok etter hvert,og iallefall når ungen først er der:)han får bare takle det.er vel ingen som får ødelagt livet sitt her med en unge.går fint med karriere,er jo du som får meste trykket.du må bare se om dette er noe du kan gjøre alene i værste fall.og du er ikke sikker på barnefaren enda..håper du står imot og finner støtte.lykke til

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nå har jeg fortalt han andre og det, å det ble med masse diskusjon å tårer, å nå prøver han å tvinge meg til abort pga han vil fortsette med karrieren i fotball, familien kommer til å klikke fordi vi ikke er gift, osv osv... Fan i helvette altså!! Jeg vil virkelig ha dette barnet!!!

Ja, men da får du drite i han, om han ikke kommer på andre tanker. Jeg kan ikke fatte hvordan folk kan ta så lett på abort, som om det er bare å ta ut søpla. Det er ikke gjort på to minutter med bare velstand etterpå.

Om du virkelig vil ha dette barnet så beholder du. Du skal IKKE presses til noen ting!

Nå ble jeg litt sint på dine vegne....

Jeg håper du har andre du kan få støtte av. <3 Klem til deg!

Jeg var alenemamma i ett år, pga at barnefaren ikke var klar for å bli pappa, han ville ikke ha noe med oss å gjøre.. Kort fortalt nå er vi samboere å venter 2mann:) Så det kan hende han bare trenger litt tid på seg. ;) Men husk at valget er ditt, ingen kan presse deg til abort!​

Ja, men da får du drite i han, om han ikke kommer på andre tanker. Jeg kan ikke fatte hvordan folk kan ta så lett på abort, som om det er bare å ta ut søpla. Det er ikke gjort på to minutter med bare velstand etterpå.

Om du virkelig vil ha dette barnet så beholder du. Du skal IKKE presses til noen ting!

Nå ble jeg litt sint på dine vegne....

Jeg håper du har andre du kan få støtte av. <3 Klem til deg!

Jeg har blitt pressa en gang før til abort, å det var helt forferdelig.. Jeg vil ikke ta abort, å jeg vet jeg klarer meg fint alene - har en datter på 4 alene :)

Jeg har blitt pressa en gang før til abort, å det var helt forferdelig.. Jeg vil ikke ta abort, å jeg vet jeg klarer meg fint alene - har en datter på 4 alene :)

Skjønner godt at du ikke vil igjennom noe sånt, selv om jeg aldri har tatt abort.

Ja, men da klarer du dette. :) Jeg heier på deg! :)

Back
Topp