Gravid og korona

LykkeligKaos❤️

Glad i forumet
MayDay2021
Sensommerskattene 2023
Septemberlykke 2024
For en uke siden fikk jeg påvist korona. De siste dagene har kvalmen blitt større og jeg brekker og spyr meg hver dag, så tar det som et positivt tegn <3
Har fått beskjed å ta tidlig ultralyd når jeg er friskmeldt, så det er ikke noe annet å gjøre enn å vente uansett.

Er det noen andre som vet om eller har selv opplevd å ha korona og gravid? Jeg er veldig nervøs siden det er så tidlig. Nå som fosteret utvikler seg og er mer i en skjør fase om dere skjønner.

Uansett jeg håper på det beste og nå har det værste av korona symptomene gått over :)

For en uke siden fikk jeg påvist korona. De siste dagene har kvalmen blitt større og jeg brekker og spyr meg hver dag, så tar det som et positivt tegn <3
Har fått beskjed å ta tidlig ultralyd når jeg er friskmeldt, så det er ikke noe annet å gjøre enn å vente uansett.

Er det noen andre som vet om eller har selv opplevd å ha korona og gravid? Jeg er veldig nervøs siden det er så tidlig. Nå som fosteret utvikler seg og er mer i en skjør fase om dere skjønner.

Uansett jeg håper på det beste og nå har det værste av korona symptomene gått over :)

Vet dessverre ikke noe om graviditet og korona, men ønsker deg masse god bedring! :):Heartred
Er du langt på vei?

Kan dessverre ikke svare på noen av spørsmålene dine, men ønsker deg god bedring ❤️ Jeg ville bedt om en prat med legen eller jordmor, men siden covid-19 er såpass nytt, så tror jeg ikke de kan svare på så mye enda heller..

Det er mange som har hatt korona som har vært gravid, og det er ikke påvist at det skader fosteret! Masse god bedring <3

Ååå så bra! Korona er så nytt og ingen leger sier det samme så man blir jo forståelig litt engstelig. Men så bra å høre :) tusen takk

ingen erfaring selv dessverre(/heldigvis) men håper ikke du blir for påvirket av covid. god bedring <3

Back
Topp