Gravid og konisert

Er vell litt større risiko for å føde prematurt. Eg fekk ekstra UL for å måle livmorhalsen i veke 28 i fyste svangerskap. Var heilt fin, fødte 4 dagar før termin. Nr 2 fekk eg ikkje, men gjekk heilt fint. Fødte 1 dag før [emoji4]

Har og hørt at eneste er at du kan føde før termin, men ei venninne av meg som er konisert fødte nettopp på termindato. Babyen var 56cm og 4400gr :p

Last edited:
Tror det handler litt om hvor mye de tar når de koniserer. Jo mer de er nødt til å ta, dess større sjanse for at man føder tidlig.

Skal forhøre meg om det til legen på onsdag da. Var på stadig 3 da jeg ble konisert. Negativ ettertest.

Far tar det bra nå. Han gleder seg faktisk men er veldig nervøs med tanke på økonomi og om vi får nok en bysse baby. Hun siste var Jo en mamma dalt ut av en annen verden og tok ikke smokk og ville ikke sove. Så da satser vi på at neste er som nr 1. Snill og blid som dagen er lang..

Skal ta en ny test i morgen. Da er det 1 uke siden siste test.

Spennende å høre hva legen mener om evt ekstra oppfølging. Jeg er også konisert, men har ikke hørt noe.

Skal forhøre meg om det til legen på onsdag da. Var på stadig 3 da jeg ble konisert. Negativ ettertest.

Far tar det bra nå. Han gleder seg faktisk men er veldig nervøs med tanke på økonomi og om vi får nok en bysse baby. Hun siste var Jo en mamma dalt ut av en annen verden og tok ikke smokk og ville ikke sove. Så da satser vi på at neste er som nr 1. Snill og blid som dagen er lang..

Skal ta en ny test i morgen. Da er det 1 uke siden siste test.

Godt å lese at det går bedre med dere nå og at far er mer med:D

Til legen i morgen for å få henvisning til TUL. Og har ligget med omgangs sjuka i matt. Full desinfisering av meg før jeg går ut av døra

Back
Topp