Gravid og fly..

Venterpåenskatt

Flørter med forumet
Hei,
jeg skal til kypros på fredag, men er litt usikker ang fly og flyplass.. skal jeg oppgi at jeg er gravid? Kan jeg gå gjennom sikkerhetskontrollen uten at det er farlig? Vet jeg virker hysterisk nå, men vil være på den sikre siden.. er nesten tolv uker når vi reiser, andre som har vært i syden så tidlig, eller evt har tips uansett? Tips tasi mot med takk :)

Jeg flyr som vanlig og sier ingenting. :)

Vet det er litt forskjellige meninger om sikkerhetskontrollen, men velger å tenke at det går greit.

Jeg tenkte ikke en gang på sikkerhetskontrollen da jeg var gravid sist gang. Men har gådd synlig gravid gjennom den så vidt jeg kan huske.

Jeg var i Bulgaria på den tiden når jeg var gravid sist og det må jeg si at jeg ikke har tenkt noe som helst på.. Regner med det går veldig fint :-)

Så heldig som skal til varmere strøk!
Bare pass på å spise gjennomstekt kjøtt og unngå salat og sånt som du ikke vet om er ordentlig vasket :-)
Kos deg masse!

Bruk støttestrømper på flyturen!
Ellers ikke noe å tenke på, annet en at kjøtt må være skikkelig gjennomstekt, frukt og grønt skikkelig vaska! God hygiene generelt:-)
Jeg drar til rhodos i juni, og gleder meg! Var til syden i forrige svangerskap også, da var jeg 15-17 uker på vei. Null problemer:) klarte til og med å ligge på magen å sole meg:p

Hei,
jeg skal til kypros på fredag, men er litt usikker ang fly og flyplass.. skal jeg oppgi at jeg er gravid? Kan jeg gå gjennom sikkerhetskontrollen uten at det er farlig? Vet jeg virker hysterisk nå, men vil være på den sikre siden.. er nesten tolv uker når vi reiser, andre som har vært i syden så tidlig, eller evt har tips uansett? Tips tasi mot med takk :)

Kos dig på tur! Jag flög många gånger när jag var gravid sist!

Men tänk på kött, kyckling och ägg därnere. Och undvik helst fløteis, håll dig till saftis.

Back
Topp