Gravid og føler meg som

Lillelima

Limaaa
En hval..;-) hehe
Er så mange som elsker å gå gravide. Men jeg liker det ikke,og har faktisk store problemer med forandringene som følger med. Har vell alltid slitt litt med vekt,og har hatt spiseforstyrrelser for noen år tilbake.
Får så dårlig samvittighet når jeg føler meg slik,og ikke bare klarer å nyte hele graviditeten.
Ikke misforstå meg,jeg føler alt er verdt det,og jeg elsker å kjenne liv fra lille i magen og gleder meg så til å bli mamma igjen. Føler meg bare så uvell kroppslig,og føler jeg bruker alt for mye tid til å være misfornøyd med meg selv. Flere som har det slik?

JAAA! Jeg føler veldig med deg... OK så er vi gravide men det er ikke bare bare å legge på seg kilo etter kilo spør du meg... Jeg personlig er skuffet over meg selv, alltid sett på gravide kvinner og smilt, missunnet dem så immari for syntes ikke det finnes noe penere! Også ble jeg det selv, og bare haater kroppen min :P Når det er sagt så har jeg slitt veldig med kvalme, og har derfor lagtg på meg 15 kilo allerede i uke 22... Så nei, ikke happy :p

Sliter med det samme selv, vet at jeg ikke er blitt SVÆR men jeg føler meg ganske så stor ja. Har tidligere hatt et ganske vanskelig forhold til min egen kropp som jeg har hatt under kontroll i flere år nå, men jeg skal være ærlig på at det å være gravid er litt slitsomt på det feltet :)

Samme her! I dag har vært helt forferdelig. Lagt på meg fett for første gang i mitt liv :p magen er heller ikke blitt så synlig, så jeg ser bare ut som jeg har lagt på meg 10 kilo og ikke gravid ut. Jeg trives som gravid - jeg trives bare ikke med endringene av kroppen. Hadde jeg kun fått litt mage, og ikke større pupper, rumpe og fleskemage hadde det vært greit liksom :p

Føler ikke at jeg har lagt på meg så mye, men magen har blitt stor, og så er den så stram/stinn heeeele tiden. Føles ut som om jeg skal eksplodere!!! Det gjør at jeg ikke føler meg vel... Puff, føler meg som en hval ja.

Jeg føler det også slik. Godt å høre jeg ikke er den eneneste. Magen er gedigen, men det går greit. Synes det er verre at midjen er borte og fått større hofter. Men for all del, ville ikke vært foruten siden det ligger et lite mirakel i magen.

Jeg har veldig blandete følelser på dette. Noen dager elsker jeg å strutte, andre dager vil jeg helst gjemme bort magen. Aner ikke hvorfor det er sånn... Men jeg hater å gå gravid, men det er av helt andre grunner...

Back
Topp