Da har jeg prøvd Kiwi, Olje og denne fiberhusk og noe av det har funket, for nå er alt som normalt

TUSEN takk for mange og gode råd :)
Men nå har det dukket opp noe annet selfølgelig

Som jeg skrev tidligere så har jeg mye sting, murring og bobbling i magen.
Bobblingen og murringen er i og for seg helt grei, det plager meg ikke så mye.
men denne stingen/strekken i høyre side og til tider rett under ribbeina liker jeg ikke helt.
Har hatt det i noen dager nå, og har ringt både lege og legevakt som sa dette hørtes ut som det var muskulært og ingenting å bekymre seg for.... MEN det er jo ikke så lett og ikke bekymre seg med tanke på at jeg mistet bare tre uker før jeg på ny var gravid :O
Og at jeg ennå ikke er ute av faresonen for å miste igjen :(
Hva tenker dere at det kan være? Ville dere dratt til lege og fått dette sjekket, eller er jeg bare overhysterisk?
Skal vel og nevnes at jeg røyker (jada, fy meg og skamme meg og alt det dær....og det gjør jeg faktisk!!)
Men denne helsikkens røyken er altså ikke så lett å legge på hylla som jeg først trodde :(
Noen dager er det enklere enn andre å holde seg litt borte fra den, mens andre dager klarer jeg bare ikke :'(
Og til tider røyker jeg MYE, får dårlig samvittighet og griner til jeg sovner....den som sover synder ikke....
Kan dette ha noe med denne stingen/stikkingen å gjøre?
Og sist men ikke minst, tar jeg imot ALT av tips til å legge fra meg dritten......