Turkisdilla Elsker forumet Junibarna 2019 5 Mar 2019 #21 Star1978 skrev: Her er det det samme som før Klikk for å utvide … Heldig, likte ikke den nye versjonen...
Star1978 skrev: Her er det det samme som før Klikk for å utvide … Heldig, likte ikke den nye versjonen...
Star1978 Gift med forumet Assistert-jentene 5 Mar 2019 #22 Turkisdilla skrev: Heldig, likte ikke den nye versjonen... Klikk for å utvide … mulig og pga jeg har hatt den nye siden jeg fikk ny tlf og fikk lastet ned den appen, så derfor husker jeg ikke hvordan den gamle versjon ser ut
Turkisdilla skrev: Heldig, likte ikke den nye versjonen... Klikk for å utvide … mulig og pga jeg har hatt den nye siden jeg fikk ny tlf og fikk lastet ned den appen, så derfor husker jeg ikke hvordan den gamle versjon ser ut
Turkisdilla Elsker forumet Junibarna 2019 5 Mar 2019 #23 Star1978 skrev: mulig og pga jeg har hatt den nye siden jeg fikk ny tlf og fikk lastet ned den appen, så derfor husker jeg ikke hvordan den gamle versjon ser ut Klikk for å utvide … Det kan være. Hehe. Ser du antall dager igjen Den likte jeg å følge med på... Borte nå....
Star1978 skrev: mulig og pga jeg har hatt den nye siden jeg fikk ny tlf og fikk lastet ned den appen, så derfor husker jeg ikke hvordan den gamle versjon ser ut Klikk for å utvide … Det kan være. Hehe. Ser du antall dager igjen Den likte jeg å følge med på... Borte nå....
Star1978 Gift med forumet Assistert-jentene 5 Mar 2019 #24 Ehh No stoppet appen opp igjenn, og jeg får ikke igjen logget meg inn