Gravid og 30DS...?

Cinnamon*

Gift med forumet
Kan jeg begynne med 30 day shred nå, selv om jeg er gravid..?
Fra jeg begynte å laste den ned og til den var ferdig rakk jeg å finne ut at jeg var gravid..!
Men har egentlig ikke lyst å la det hindre meg, for jeg trenger å strammes opp..

Det er ikke anbefalt nei.
Er ganske masse øvelser hvor man skal stramme opp magemuskler og sånn.
Og om du ikke er godt trent, så ville jeg heller ventet med å stramme opp til etter fødselen[:)]

ORIGINAL: Wayne`s Wife

Jeg ville ikke ha gjort det om kroppen din er utrent fra før av.. 

Jeg har hatt sommerferie fra treningen..siden juli... [:-]

ORIGINAL: Cinnamon*

30DS er ganske intensiv og hard trening, så det ville jeg IKKE gjort om jeg var gravid.

Hmm.. Får dra på treningssenteret i stedet da..

Ser ikke helt problemet med å trene det.. Er jo bare å ta det litt roligere på de tyngste øvelsene... Bytte ut hoppingen med noen av de andre kondisøvelsene feks.

ORIGINAL: Cinnamon*

Da skal du ikke trene d[:)] Du kan bare trene d hvis du er vandt med den treningen og de øvelsene fra før du ble gravid og er i den formen den videoen tilsier du skal være[;)] begynn med noe lettere. treningen skal ikke ha fremgang under en graviditet egentlig..bare opprettholdes...så hvis du ikke er trent bør du...gå turer og være aktiv slik du er vandt med nå...evt starte med lette styrkeøvelser og sykle,gå osv[:)]

Jeg ville kanskje ikke ha trent akkurat det, men for all del: Det er ingenting galt i å begynne å trene nå selv om du har hatt opphold lenge. Det er bare bra så lenge du tar hensyn til din egen kropp, ikke kjør for hardt, stopp om du blir svimmel, drikk masse vann og ikke bli for overopphetet, samt at du etterhvert passer deg for ting med mye hopping, samt ikke tren de rette magemusklene etter uke 12.

tenkte jeg også, men så på videoen og slo det jævla fort fra meg [:D]

er mer enn godt nok å gå turer i et høyt tempo feks... finnes jo egne trenings DVD'er for gravide også...

Back
Topp