Hei,
Noen som planlegger å gjennomføre enten fotografering når man er gravid med magen, eller nyfødt fotografering? Jeg har litt lyst til begge deler så må kanskje begynne å planlegge det for tiden går fort etter jul!
Noen som har gjennomført det før? For er vel vanskelig å forutsi når nyfødt fotograferingen skal foregå eller booker man det bare litt etter termin?
Vil gjerne høre andres planer eller erfaringer 
Noen som planlegger å gjennomføre enten fotografering når man er gravid med magen, eller nyfødt fotografering? Jeg har litt lyst til begge deler så må kanskje begynne å planlegge det for tiden går fort etter jul!
Noen som har gjennomført det før? For er vel vanskelig å forutsi når nyfødt fotograferingen skal foregå eller booker man det bare litt etter termin?
Så bare noen fine bilder på instagram her en dag å tenkte ja det må jeg jo gjøre og finne mer ut av
Har mer tenkt på det som minne for barnet selv. Jeg har selv ingen "profesjonelle" bilder av meg fra jeg var liten, og kan ikke si at jeg savner å ha sånne bilder men ser jo veldig fint ut med bitte små knøtt som er "innpakka" i som bylter