Gravid :) Men usikker på termin..

Lilleaprilnurk

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Jeg testet positiv forrige lørdag (19.07) med clearblue.. Den viste 1-2. Så regner me at jeg er 3-4 uker på vei. Første dag i siste mens var 1.juni ( 4 dager før normal mensentid ) Siden jeg sluttet med p pillene rett før mensen,tror jeg mensen uteble den første måneden. Testet negativ 26.juni. Men har fortsatt ikke fått mensen og jeg er gravid :) Forrige svangerskap hadde jeg full kontroll på hvor langt jeg var på vei. Men nå har jeg ikke peiling :p Rekner jeg fra forrige mens er jeg 3+4 (hvis forrige mens uteble )Men syns d er tidlig å teste positivt.. Så kanskje d ble rot i eggløsningen og jeg er lengere på vei enn jeg tror. Håper lege eller jordmor kan finne ut slikt når jeg skal dit:)
 
Jeg er 3+4 idag og testet positivt for 2 dager siden :) så Gratulerer :)

♡ ønsker en liten ♡
 
Jeg testet positiv forrige lørdag (19.07) med clearblue.. Den viste 1-2. Så regner me at jeg er 3-4 uker på vei. Første dag i siste mens var 1.juni ( 4 dager før normal mensentid ) Siden jeg sluttet med p pillene rett før mensen,tror jeg mensen uteble den første måneden. Testet negativ 26.juni. Men har fortsatt ikke fått mensen og jeg er gravid :) Forrige svangerskap hadde jeg full kontroll på hvor langt jeg var på vei. Men nå har jeg ikke peiling :p Rekner jeg fra forrige mens er jeg 3+4 (hvis forrige mens uteble )Men syns d er tidlig å teste positivt.. Så kanskje d ble rot i eggløsningen og jeg er lengere på vei enn jeg tror. Håper lege eller jordmor kan finne ut slikt når jeg skal dit:)
Gratulerer. Testet positivt 3+3 så du kan godt ha testet pos 3+4:)


♡02.03.2015♡
 
Tusen takk:) Hvis jeg er 3+4 har jeg termin 8.april.. Datteren min på 3 har bursdag 11.april.. Så dette blir spennende:) Er i allefall en fin tid å få barn på:)
Blir spennende å følge med på dette forumet og bli kjent med dere:) Tusen takk for svar,for nå vet jeg at andre har testet positivt så tidlig også:)
 
Gratulerer:)
 
Veldig vanlig at det blir litt kluss etter p pille slutt :) Spennennde å se da hva du finner ut av ;)
 
Gratulerer så mye :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp