Gravid, men ingen symptomer...

*Labambie

Forumet er livet
Hei! Jeg får ta presentasjonen senere, men jeg er gravid med foreløpig termin 13.oktober. Fant det ut i morges. MEN jeg har virkelig ingen symtpomer, annet enn menssmerter. Ingen ømme pupper, ingen kvalme, ingen trøtthet ingenting... Jeg husker ikke fra sist hvordan det her var, er det normalt tro?
 
Helt normalt det :)

Noen har ingen symptomer eller plager, mens andre kan ha haugevis!

Lykke til med magebeboeren :D
 
bare vent til du kommer bort i uke 6 7 da kommer symtopene på pærlesnor, om du er blandt dem uheldige som får kvalmen.

jeg var gravid i fjor og tenkte ak det samme, men da jeg komm inn i den 6 uka, var jeg konstant kvalm, oppkast mårra, kveld, natt. å sovna på sofaen kl 7. .

jeg er selv 5 uker på veg, og har ikke noen symtomer, men regner med det kommer, , så jeg spiser alt jeg kan komme over meg GOOOD samvitighet nå:):)

lykke til:)
 


lulan skrev:
bare vent til du kommer bort i uke 6 7 da kommer symtopene på pærlesnor, om du er blandt dem uheldige som får kvalmen.

jeg var gravid i fjor og tenkte ak det samme, men da jeg komm inn i den 6 uka, var jeg konstant kvalm, oppkast mårra, kveld, natt. å sovna på sofaen kl 7. .

jeg er selv 5 uker på veg, og har ikke noen symtomer, men regner med det kommer, , så jeg spiser alt jeg kan komme over meg GOOOD samvitighet nå:):)

lykke til:)


Takk for det! Jeg har ei jente som ble 4 i januar, så det er liksom et lite kvarter siden jeg var gravid sist.. 
 
sorry snikingen,men gratulerer sååå masse!!! :))))) bare nyt det så lenge du kan, eg var så godt som symptomfri til uke 8,men da blei eg veldig dårlig ;))  
 
sniker fra nabo forum: Jeg hadde heller så og si ingen symptomer før uke 5 men i uke 6 kom de virkelig i rekke og rad alle sammen!.
 


millacam skrev:
*Bank i bordet*, de kommer nok snart...på rekke og rad;)



Gratulerer så mye :))
 
Hei! Og GRATULERER!! :) Slik har jeg også hatt det denne gangen, til nå... Ikke ett symptom.. (dette er min 5. graviditet. Hatt 2 SA) Har hver gang vært skikkelig kvalm før positiv test, ryggsmerter etc. Denne gangen testet jeg grunnet ryggvondt, men det forsvant samme dagen, og jeg har ikke hatt ett symptom før i går. K-V-A-L-M :P Men men. Alt er normalt. Noen er kvalme, noen har vondter, noen har oppkast, og noen ingenting. Du har murringer; Det er jo helt klart ett symptom. Lykke til, og gratulerer atter så mye 


 
Back
Topp