Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hei
Så gøy og så skummelt! Når jeg fikk vite at jeg skulle ha to gråt jeg hver dag i en uke. Var overhode ikke forberedt på det, og det tok litt tid å venne seg til tanken. Men nå er de snart 9 år, og det er bare moro, selv om det kan være litt andre utfordringer en ved andre type søsken.
Tips: tenk at dere ikke skal oppnå annet en å fore og stelle med barna det første året. Vi pusset opp også, og det var et mareritt.
Ferdigmat og gulv som ikke er vasket på en stund gjør ingenting.
Sjekk mulighet for at dere begge kan være hjemme i starten. Mine hadde forskjellig døgnrytme, så uten mannen fikk jeg aldri inn søvn til meg selv.
Mest av alt, nyt tiden så godt dere kan og ta i mot den hjelpen dere fårEi annen i min barselgruppe fikk sin mor til å flytte inn noen uker når mannen begynte på jobb igjen.
Lykke til![]()
Gratulerer! Forstår at det er overveldende og skummelt!
Vi har tvillinger i familien, og jeg var redd det var to selv...
Det første året er travlest, men så får de så mye glede av hverandre at det så gjerne blir enklere, fordi de aktiviserer hverandre!
I tillegg kan du juble for lengre permisjon. Det er nettopp vedtatt at tvillingforeldre får ca 4 MNDR lengre permisjon!!!!