Gravid med spiral???

lillefrøkenharepus

Forelsket i forumet
Er det noen her som har klart å blitt gravid, selv om de har hatt spiral som prevansjon??

Lurer litt på om det er noe som har hendt fler enn meg.......

Lurer jeg også på!! [:)][8|]

Næh? Med spiral.. Er ikke det ganske trygt da[8|]

[:)]Min minste er en ekte spiralgutt..

mamma har blitt gravid med spiral 2-3 ganger.. kobberspiral da. Mener å ha lest at hormonspiral er hakket sikrere, men aner ikke.

Jeg og min søster er også spiralbarn! [:D]

vi er en søsken flokk på 4 og mamma ble gravid med to av oss med spiral og en med p-piller så d e ikkje 100 % trygt nei..

ORIGINAL: shiby

Lurer jeg også på!! [:)][8|]

ORIGINAL: *Venter på smulen*

Jeg er spiralunge.. så det går nok ann ja hehehe
jeg å[:D] kobberspiral...

ORIGINAL: Lulla83

samboeren er spiral barn hehe kobberspiralen

ikke si sånn da... [&:] jeg har jo kobberspiral [:)]

gosj,og jeg som har følt meg sååå trygg siden jeg har kobberspiral.. [&:] men har den detti ut da,eller har dere blitt gravide selvom den har sitti på plass?

ORIGINAL: Mikke

Kjenner noen som ble gravid med kobberspiral... ellers så sa legen til meg da jeg sa det under siste diskusjon ang prevensjon.. at det var mye lettere å bli gravid med prevensjon uansett hvilken type enn å vinne i lotto...

og den hormonspiralen.. bør den brukes hvis man planlegger flere barn i fremtiden.. er det ikke en risiko for å bli steril med den da? Den har jeg aldri vurdert jeg da.. siden jeg ikke kan han prevensjon med hormoner..

Nei.
Man kan ikke bli noe mer steril med hormonspiral enn annen prevansjon!

Og hormonspiral er nesten å regne som like sikkert som sterilisering.
Men, jeg vet om iallefall en her inne, som ble gravid med hormonspiral.
Samtidig, jeg kjenner til ett tilfelle, der det ble barn, etter at begge to var sterilisert.....
Det barnet var ment to be!

oi..jeg har kobberspiral...[:-]ble jeg litt nervøs her,hehe..neidA[:D][;)]
Hmm,lønner seg ta en test i ny og ne da[:-]
men når en blir gravid med spiral..den må vel tas ut med en gang da??er det farlig for fosteret tru??

Jeg vet om hvertfall 2 det har skjedd med...

Back
Topp