Gravid med samme mann

Febbis

Gift med forumet
for andre gang.

Er det plutselig uvanlig?
Folk spør:
- Hører du er gravid? (nå ser man det og)
jeg: JA :)
- Er det samme far som til Emil?
jeg igjen: ja.
- Å gratulerer!

Er det virkelig vanlig å spørre om dette FØR gratulasjonen????
Har skjedd meg utallige ganger!!!

ORIGINAL: mammantilenengel

skjedde med meg også. tenkte at det sikkert var fordi jeg var 20 første gang jeg var gravid. 

Ja, jeg var 23 da fikk første. Er 25 nå... Men for det.

en pinsevenn her gratulerte sambo like etter tredjemann var født. hun mente dette var sambos første barn (de 2 andre barna våres stod der de å da hun gratulerte han). lurer på hvem hun trodde jeg hadde de 2 andre barna med jeg (hun visste at jeg å sambo var sammen) skulle nesten tro hun mente at jeg hadde feid over halve bygda. [8|]

så folk spør om det utroligste.

ORIGINAL: mammantilenengel

ORIGINAL: *yummymummy*

fikk denne servert når jeg gikk gravid sist.

"ja, som du sikkert vet, så støtter vi ikke opp om valget du har tatt i og med at du har blitt gravid for andre gang, som enslig ugift kvinne. Så vi føler det blir feil for oss og gratulere deg med barnet du venter. siden vi ikke støtter opp om at du er gravid for andre gang uten å være gift"

For at det skal være sagt, så gratulerte ikke vedkommende meg etter barnet var født heller![:'(]

dette vedkommende hørest ut som noen som er verdt å kutte ut

å hjelpes. ja!

ORIGINAL: paraplypiken

Er du og barnefaren sammen? Om ikke så forstår jeg spørsmålet. 

Ja, vi er sammen vi. Og begge barna får samme far. Jeg synes bare det er et merkelig spørsmål å komme med FØR man gratulerer.

ORIGINAL: *yummymummy*

fikk denne servert når jeg gikk gravid sist.

"ja, som du sikkert vet, så støtter vi ikke opp om valget du har tatt i og med at du har blitt gravid for andre gang, som enslig ugift kvinne. Så vi føler det blir feil for oss og gratulere deg med barnet du venter. siden vi ikke støtter opp om at du er gravid for andre gang uten å være gift"

For at det skal være sagt, så gratulerte ikke vedkommende meg etter barnet var født heller![:'(]

hahahha!!![:D]
Ikke meningen å le, men herregud så trangsynt det går ann å bli...

Ehhh! Det var et utrolig merkelig spørsmål å få... Folk er rare.

så utrolig uhøflig[>:]

Jeg fikk heldigvis aldri det spørsmålet. Jeg hadde nok blitt forbanna om jeg fikk det...

[:-]Da jeg var gravid med minstemann så fikk jeg flere ganger høre "Jøss,skal du ha barn? Ante ikke at du var skilt og hadde funnet deg en ny?". Ehhh.... Var ikke mange som "trodde" at det var en helbror til eldstemann på veg[8D].
Så når jeg svarte at jeg absolutt ikke var skilt ,ble det mange forundrede fjes og merkelige unskyldene forklaringer[:D]
Det er jo 13 år mellom gutta våre da[;)]

ORIGINAL: Eternal

Hmm ikke så merkelig å spørre om hvis man vet at vedkommede har vært sammen med andre etter barnefaren, eller det er noen år siden første barn, eller man ikke kjenner vedkommede så godt.
Asså Febbis, de som spør deg kan ikke kjenne deg noe særlig godt da![8D]

Selv møtte jeg ei bekjent i butikken da jeg selv var noen mndr på vei, og hun har to tenåringsgutter , hadde ikke vært sammen med barnefaren dems på mange år, og hadde hatt flere kjærester.
Så da jeg så hun også var gravid spurte jeg om det var ***** som var faren. En jeg visste hun hadde vært sammen med det siste året.
Nei, svarte hun, det er *****! (Samme far som de to andre guttene)

Hadde jeg aldri trodd, var faktisk siste mann jeg tenkte skulle være faren[8D] [:D]

Og du *yummymummy*, de folka som sa det må være FANATISK kristne eller?? For noen folk

[;)]Har ikke vært sammen med noen andre enn gubben på de siste 19,5 årene jeg. Vi har aldri vært fra hverandre ,aldri hatt en "pause" i forholdet... Derfor syntes jeg at det var komisk å få slike kommentarer.. [:D]

Har fått den selv eg var nett fylt 23 når eg fikk minstemann, veldig mange spør om det er med samme mannen jeg har de 3 trolla mine med, og det er det faktisk [:)]

Hadde svart

" Nei, denne gangen er det du som er faren! "

Den har jeg aldrig hørt[8|] Kanskje for vi har så tett[:)]

Har faktisk blitt så vanlig å være alene med barn at folk spør om slikt ja..
For ikke lenge siden spurte ei jeg nettopp har blitt kjent med om jeg fortsatt er sammen med pappa'n, da jeg svarte ja ble hun jo nærmest sjokkert og sa bare, wooow, men det er jo bra [8D]

Har jeg hørt maange ganger...

Men jeg skjønner det egentlig godt da..
Jeg var bare 17og sambo 18 da vi ble gravide med første..en tulle med knallhvitt krøllete hår.

7 år etter kom guttungen vår, en knadd liten kar med rødt hår, slett ikke lik på storesøster...
Så ja..jeg skjønner at folk ikke tror de er helsøsken..hehe

Trøste meg med at sistefrøkena som kom er prikk lik storesøster, så vi redder oss inn der..hoho

Alle pleier å spørre meg om jeg er sammen med bf ennå før de gratulerer med at jeg har fått barn[8|]

Jepp.. spes hvis du er ung[8|]
Mennesker er rare[:D]

Back
Topp