Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mammantilenengel
ORIGINAL: *yummymummy*
fikk denne servert når jeg gikk gravid sist.
"ja, som du sikkert vet, så støtter vi ikke opp om valget du har tatt i og med at du har blitt gravid for andre gang, som enslig ugift kvinne. Så vi føler det blir feil for oss og gratulere deg med barnet du venter. siden vi ikke støtter opp om at du er gravid for andre gang uten å være gift"
For at det skal være sagt, så gratulerte ikke vedkommende meg etter barnet var født heller![:'(]
dette vedkommende hørest ut som noen som er verdt å kutte ut
ORIGINAL: *yummymummy*
fikk denne servert når jeg gikk gravid sist.
"ja, som du sikkert vet, så støtter vi ikke opp om valget du har tatt i og med at du har blitt gravid for andre gang, som enslig ugift kvinne. Så vi føler det blir feil for oss og gratulere deg med barnet du venter. siden vi ikke støtter opp om at du er gravid for andre gang uten å være gift"
For at det skal være sagt, så gratulerte ikke vedkommende meg etter barnet var født heller![:'(]
ORIGINAL: Eternal
Hmm ikke så merkelig å spørre om hvis man vet at vedkommede har vært sammen med andre etter barnefaren, eller det er noen år siden første barn, eller man ikke kjenner vedkommede så godt.
Asså Febbis, de som spør deg kan ikke kjenne deg noe særlig godt da![8D]
Selv møtte jeg ei bekjent i butikken da jeg selv var noen mndr på vei, og hun har to tenåringsgutter , hadde ikke vært sammen med barnefaren dems på mange år, og hadde hatt flere kjærester.
Så da jeg så hun også var gravid spurte jeg om det var ***** som var faren. En jeg visste hun hadde vært sammen med det siste året.
Nei, svarte hun, det er *****! (Samme far som de to andre guttene)
Hadde jeg aldri trodd, var faktisk siste mann jeg tenkte skulle være faren[8D] [:D]
Og du *yummymummy*, de folka som sa det må være FANATISK kristne eller?? For noen folk