Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har PCOS og er gravidHei. Har nettopp fått påvist pcos og har blitt anbefalt å gå inn for å prøve når jeg har nådd idealvekt ifht høyden min. Noen her med pcos som har blitt gravid på naturlig måte eller med hjelp og vil fortelle litt om det?
Hei. Har nettopp fått påvist pcos og har blitt anbefalt å gå inn for å prøve når jeg har nådd idealvekt ifht høyden min. Noen her med pcos som har blitt gravid på naturlig måte eller med hjelp og vil fortelle litt om det?

jeg testet også for d-vitaminmangel, jern, kolesterol og hormon-nivå hos legen da alle disse tingene kan være i ubalanse hos kvinner med pcos. 
Så kjekt! Gratulerer! Håper det går fort for meg også og tenker å spørre om resept på metformin.Jeg har PCOS og er gravidFikk aldri tilbake mens etter pilleslutt, fikk diagnosen 8 mnd senere når cystene plutselig dukket opp. Prøvde først enkel pergokur, og fikk eggløsning både den mnd og mnd etter, men slimhinnene ble så dårlige at det ikke var sjans for noe egg å feste seg ordentlig. Begynte så på metformin i håp om å få tilbake syklus på naturlig vis, men gjorde ikke det. Fortsatte på metformin da, for det var åpenbart at det hjalp meg holde vekta. Fikk så femar/letrozol i stedet for pergo. På første enkle kur satt spira. Er 28+4 i dag
Jeg gikk forøvrig også ned en del kilo både i før vi begynte å prøve og mens jeg gikk på hormoner, men er usikker på hvor mye vekta spilte inn da det ikke var snakk om veldig mange kilo overvekt.
Gratulerer! Håper alt går som det skal nå daFikk påvist pcos etter å ha prøvd ett år uten hell. Fikk beskjed om å gå ned i vekt. Ble gravid helt av meg seøv plutselig, men mistet. Greide ikke gå ned i vekt av meg selv, så jeg slankeopererte meg. Mistet 30 kilo og ble fornøyd og nådde kravet for å få hjelp til prøverør.
Ble gravid igjen, men mistet.
Fikk prøve letrozol og ble gravid på runde to. Jeg er i uke 28 i graviditeten nå
Skal sies at jeg prøvde pergo flere runder før vektreduksjonen og det hjalp ikke meg![]()
Så heldig! Håper jeg også har muligheten til å få flere barn.Jeg har PCOS. Ble gravid av meg selv etter nesten 2 år med prøving uten hjelp og diagnose (var ganske ung), med nr 2 gikk jeg 1 år uten piller og mensen fikk derfor hjelp (1 pergokur) pluss ble anbefalt å gå ned i vekt (er ganske overvektig). Nå venter jeg nr 3 som skjedde naturlig med (5 ekstra kilo, som jeg gikk opp ekstra etter svangerskap nr 2).
Har ikke hatt noe aborter *bankibordet*
Så heldig! Håper jeg har like mye flaks som degJeg har pcos, sliter ikke med vekten. Men når jeg sluttet på p-pillen så fikk jeg ikke mensen. Begynte på metformin etter ca 3 mnd og fikk mensen 9 dager etter, og el kom ca 2 uker etter der igjen. Ble gravid og er 29+3 i dag![]()