Gravid med nummer 3. fikk dere før eller etter termindato?

Lillemy~

Blir kjent med forumet
Jeg er gravid med nummer 3 å har termin 29.november <3 er så nysgjerrig om noen vil fortelle sin erfaring med nr 3? Kom h*n før eller etter termindato?
Har hørt att nr kan være en luring, med min første fikk jeg en dag etter termindato å nr2 en dag før termindato. Noen her med erfaring om akk dette?<3
(Han kommer selvfølgelig når han kommer, er bare spent på andre sine erfaringer :angelic: )

Før termin, hun kom 38+6. Førstemann kom 39+1 og nr 2 kom 36+5.

Alle 3 har kommet før, bare nærmere og nærmere termindato. 35+6, 39+0 og 39+5. Spent på nr 4

Jeg er gravid med nummer 3 å har termin 29.november <3 er så nysgjerrig om noen vil fortelle sin erfaring med nr 3? Kom h*n før eller etter termindato?
Har hørt att nr kan være en luring, med min første fikk jeg en dag etter termindato å nr2 en dag før termindato. Noen her med erfaring om akk dette?<3
(Han kommer selvfølgelig når han kommer, er bare spent på andre sine erfaringer :angelic: )
Førstemann spontant 38+5, andremann indusert 39+3, tredjemann spontant 39+2 (styrtfødsel). De to første lå i hodeleie hele tiden, men tredjemann lå i ustabilt leie frem til uke 38. Så ja, det var en liten luring. :P

Tredje barnet er ENESTE barnet jeg har gått over termin med. :p

Nr1 35+4
Nr2 38+3
Nr3 40+5
Nr4 39+2??? Herregud, husker ikke. Var lengste fødselen i alle fall. :p (men på papiret korteste, mtp det de skrev som aktiv fødsel)

Nr 1 kom 2 dager etter
Nr 2 kom 11 dager etter
Nr 3 kom 6 dager etter og var en luring
Nr 4 kom 4 dager etter termin.

Jeg var konisert etter nr 2 så det kan hende at det gjorde henne til en luring . Arrvevet var stramt/hardt og fikk bare 1 cm åpning . Gikk med det et døgn før det smalt til å hun kom i en fart . Var etter fødselen at jeg ble fortalt om arrvev etter konisering grad 3 . Så litt kjipt å ikke være forberedt .

Tyngdekraften heier jeg på i fødsel altså :) ja det er vondt og ubehagelig , men da brenner det ikke så ille i høna pgr presser man får når man ligger . Gratulerer med baby nr 3 :)

Nr 1 kom to uker etter termin (og vel så det, ble satt i gang)
Nr 2 kom ca ei uke før
Nr 3 kom nesten tre uker før

Nr 1 kom 2 dager etter
Nr 2 kom 11 dager etter
Nr 3 kom 6 dager etter og var en luring
Nr 4 kom 4 dager etter termin.
Huff, jeg venter bare nr. 2, men ditt eksempel er mitt mareritt akkurat nå. Fødte 1 dag etter termin med første, og hvis nr. 2 kommer 10-11 dager over denne gangen kommer jeg til å dø:arghh:

Nummer 1 kom 38+3
Nummer 2 kom 37+3
Nummer 3 kom 39+0

Lykke til resten av svangerskapet! Venter selv nummer fire med termin 4.oktober :Heartred

Huff, jeg venter bare nr. 2, men ditt eksempel er mitt mareritt akkurat nå. Fødte 1 dag etter termin med første, og hvis nr. 2 kommer 10-11 dager over denne gangen kommer jeg til å dø:arghh:
Men de går ikke så lenge i dag . Det er vel Max 7 dager, reglene ble endret nylig . Så det trenger du ikke bekymre deg for . Jeg løy jo for å få fortgang , så at jeg ikke kjente liv eller lite liv . Så da måtte jeg dra rett inn på føden og ble strippet for jeg var relativt moden og da starta riene gradvis :)

Men de går ikke så lenge i dag . Det er vel Max 7 dager, reglene ble endret nylig . Så det trenger du ikke bekymre deg for . Jeg løy jo for å få fortgang , så at jeg ikke kjente liv eller lite liv . Så da måtte jeg dra rett inn på føden og ble strippet for jeg var relativt moden og da starta riene gradvis :)
Oja, for jeg kjente en førstegangsfødende nå i mai som ikke skulle bli igangsatt før 10 dager over, men så startet heldigvis fødselen av seg selv den natten.

Men, jeg trooor ikke at det går så langt over altså.

Oja, for jeg kjente en førstegangsfødende nå i mai som ikke skulle bli igangsatt før 10 dager over, men så startet heldigvis fødselen av seg selv den natten.

Men, jeg trooor ikke at det går så langt over altså.
Det stemmer det altså . Jeg tok feil, det er 10-12 også mener jeg det er 7 på de over 35 . :)

Nr 1 kom 7 dager før termin
Nr 2 kom 2 dager etter termin
Nr 3 kom 2 dager etter termin

De kan ikke tvinge en å bli igangsatt bare pga overtid, men de kan informere deg om risikofaktorer for deg og barnet ditt, slik at du kan ta et informert valg.
Ja, det er klart! Jeg kommer ikke til å gå for det med mindre det er noe fare for meg eller barnet (infeksjon, høyt blodtrykk hos meg eller lav puls hos barnet).

Back
Topp