Gravid med nr2

Zoomzoom

Flørter med forumet
Hei! Da var jeg plutselig gravid igjen. Kom egentlig litt som et sjokk, selv om jeg tok ut spiral i juni for å begynne å prøve.. :) hadde ikke trodd det skulle skje så fort.
Jeg er da 4+1 uker på vei. :)

Fra før har jeg en gutt som blir 2 i november, som jeg har vert hjemme med fram til nå. :)

Huff, hjelpe meg. En ny baby. iiik! Hvordan skal dette gå?? Kjenner jeg gruer meg en god del, på samme tid som jeg gleder meg..!
Noen flere som har det sånn? :)

Gratulerer :) hadde det sånn med de to første :) 2.5 år mellom de :)

Gratulerer:) det skal nok gå veldig bra ;) hadde det også med mine første. Ekstra kos!

Gratulerer så mye :) og velkommen til oss :)

Grattis :) Her blir det ca 15 mnd i mellom mine to ❤️

Gratulerer :D har det likt som deg, dette er skummelt :p blir ganskd nøyaktig 2 år mellom mine

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk skal dere ha! :) :)
Godt det er flere som kjenner til den følelsen :-D

Gratulerer:) sånn var det her også når vi fikk nr2, grubla sånn på hvordan dette skulle gå.. Men det gikk over all forventning:)

Gratulerer så mye :)
Det går nok veldig bra ;)
Her er det 12,5mndr mellom de to yngste og jeg har hatt begge hjemme -travelt ja, men det går på et vis.. Blir 17mndr mellom de to neste ;)

• Liker
Reactions: EJ
Gratulera! Eg har ein gut som blir 2 i desmber :) grugleding her og! Har det jo så fint sånn me har det no, og så skal vi til og endre på det ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Gratulerer så mye :) har ei jente som blir 2 i januar så kjenner det veldig slik som du forklarer. Spennende tid i møte.

Back
Topp