19+3 og UL nr 8 av lille Lilje
Idag kom OUL kl 18:45 veldig godt med då eg fekk elektrisk støt kl 15:45! Ein skikkelig karamell gitt! Men heldigvis alt heilt bra med Lilje, både ifht støtet, men også ellers (var også på legevakten og tok ekg og urinprøve før OUL). Fekk sjekka det meste og litt ekstra sjekk på navlestrengen som ikkje såg lika lang ut som dei andre kidso sin (som minke sjansen for ekte knute som nesten tok livet av Octavia).
Blei også satt opp til ein ekstra kontroll i måro kl 10:30, for å sjekke at det enda er fint med Lilje etter støtet, ikkje at det er særlig risiko for at noko går gale altså, mest for min egen psyke sin del.
Blei også satt opp på ein kontroll om 3 veker, egentlig fordi hu ikkje fekk sett skikkelig på hjerta først så då sa hu at hu ville det, men så flytta Lilje på seg så hu fekk sjekka skikkelig. Men så sa hu at hu likevell satte opp timen siden hu veit at jula har vært ei belastande tid for meg ifht SA, MA osv før rett før jul

e så takknemlig for dei nære, gode og omsorgsfulle ansatte på Stord sjukehus

små sjukehus er gull verdt!
Lilje ligne veldig på dei andre ungane mine, sprøtt at det er så tydelig allerede i uke 18/19 (fekk 3d både nå og forrige)

i tillegg følge hu samme trend, lite hode, lang kropp og normal vekt

etter eg kom heim fra UL har Lilje sparka meir ifra seg enn nåken gong! Håpe virkelig det e starten på å kjenna skikkelig liv kvar dag. Morkako ligge iallefall fra høgre nyre til rett over navlen, så ikkje rart eg berre kjenne liv på venstre side, men iallefall mulighet for å kjenne meir når ei nesten halv side er uten demping
Vis vedlegget 474756
Fekk faktisk bilder gratis av hu idag, sjølv om dei egentlig er "lovpålagt" å ta 200/250kr betalt for dei

Måtte faktisk heller ikkje betala på legevakten sjølv om dei berre sjekka meg der, dei skreiv det opp som svangerskapsrelatert

hadde vell kanskje ikkje reist på legevakten uten at eg var gravid heller då sånn sett
Ellers snike jula seg på fortere enn forventa! Eg som egentlig ville starta pynting i starten på Oktober har ENDO ikkje fått pynta skikkelig

begynne faktisk å bli litt stressa! Denna veko skulle eg egentlig ha god tid, men nå må eg klargjer alt til 4års dag på Onsdag og Torsdag som allerede har fult program, fordi Fredagen som eg hadde satt av går med til begravelse av min kjære onkel som døde av kreft

Så eg har faktisk kun litt tid i morgen til å pynte og ordne ferdig, så eg håper virkelig at det går på skinner og at formen er fin

går endo på kvalmestillande, for blir så kvalm utøve dagen uten, enda...