6+4, første UL, barn 5
Time flies! Eller går både fort og seint på samme tid. Er så dårlig, kvalmen er intens denne gangen. Har auka dosen afipran og likevell kvalm gjennom dagen... heilt forferdelig, men spyr ikkje då. Fått resept på Xonvea og, hente ut på Fredag om eg ikkje e bedre. Då ska eg jo væra i Skånevik heila helgo aleina med kidso

Det var fint å fortelle det til jentene idag, i motsetning til ka eg trudde hadde dei NULL fanari

me laga til ei eska med arket med graviditetstestene øverst, så UL bildet og så ein newbie body me kjøpte idag

dei va heilt sånn WHAT! Og Ayra blei så overvelda hu begynte å hulka

Forutenom her inne bak anonymitet osv har eg ikkje delt om graviditeten til nokon, fordi me e så sammensveisa som familie at det føles mest rett å ikkje sei noko til nokon før me har fortalt det til jentene

men nå når det er sagt kjenne eg litt på at eg ikkje bryr meg om kim som får veta det ka tid. Helst håpe eg dei klare holda hemmeligheten litt, for det blir nok ikkje så masse positivt fra familien, men, det får me berre tåla

blir veldig fint å få dela det med menigheten då, spesielt siden me e to som skal ha tidlig vår

der blir det jubel og lykke alltid, uansett
Vis vedlegget 468325
Ikkje det beste apperatet hu her har, men det får gjort jobben

og me fekk hørt hjerteslaga

19 dagar til neste UL!