Ja, virker som vi er det på mange områder iallefall

Jeg og er sånn, min mentalitet er "kan andre, så kan jeg". Min farfar var tømrer og snekker(hadde stort verksted og firma), alle mine onkler er det samme(4stk) og samme er min pappa

Så spør han om store ting som å bytte vinduer/sette inn vinduer, lage nye hull i veggen for å få satt inn vinduer der jeg ønsker

Mannen min og er litt sånn at han er litt tilbakeholden, leser seg veldig opp og ser videoer på det han skal gjøre først(som jo kun er fint, det) Skulle gjerne hatt en rørlegger i familien jeg og

Synes du er kjempeflink og går gåpåmot og guts til 1000

Så kult han fikk ny jobb og dere får materialer til innkjøpspris

Vi kjøpte vårt første hus i 2016(Bygget i 1919), som var et oppussings- og renoveringsprosjekt.. måtte få lagt inn nytt elektrisk anlegg, nytt sikringsskap, male alt, legge nye gulv, lagt gulvvarme, sette opp vegger+karmer og dører, rive alt av 100 år gammel trapp som var dekt inn med 20 lag maling, gulvbelegg og dritt. Montert nye led-spottere(de gamle var brannfarlige), malt huset utvendig 2 ganger(huset og garasjen hadde 3 forskjellige farger da vi kjøpte det), byttet halve taket på råteskader, byttet takrenner/nedløp, innstallert varmepumpe, byttet alle varmeovner, byttet ut alle lamper, bygget stort søppelhus, reiv alt inventaret og badekar på badet og satte opp nytt møblement, reiv gammel veranda og bygde ny, større. reiv gammelt kontorbygg i halve garasjen helt inn til skjelettet og bygde opp nytt rom på 24kvm i garasjen som er ekstra stue med tv/overnatting/ treningsrom til fammen..sikkert mer jeg ikke kommer på i farten!

Sluttresultatet ble kjempefint, da

️