Gravid med nr 5❤️✨️ termin 20.April!

Tusen takk ❤️ plutselig så finner dokk ut av det :happy: ingen navn på lista heller eller for mange å velge i?
Hehe, nei, lista mi er over "navn jeg ikke hater", ikke funnet et eneste navn vi synes er ordentlig fint :p jentenavn er enklere derimot!

Hehe, nei, lista mi er over "navn jeg ikke hater", ikke funnet et eneste navn vi synes er ordentlig fint :p jentenavn er enklere derimot!
Ja me var nok ikkje lika enige om guttenavn her, ingen følte fred over nokon navn og det var litt frustrerende fordi me ville jo ha det klart til me viste kven som budde i magen❤️ haha, mannen sa dagen før UL, me får berre satsa på det er ei jente! :hilarious:

Men eg klarer heller ikkje slippe navnet Magnolia, har tenkt mykje på Lilje Magnolia, men veit ikkje heilt ka kort eg skulle brukt for å trumfe det gjennom, mannen hadde kanskje nedlagt veto mot det og:laughing021 så eg får nok berre ha det i tankane❤️

Tusen takk❤️ ja eg får skikkelig godfølelse av butikkene, og så takknemlig for at mange av dei store kjedene ikkje har særlig fokus på halloween i år, men gått rett på jul! Sikkert forstått at jul selge bedre:cool: (og e tusen ganger meir koselig!)

Ja eg ryke nok på ein novemberpynting i år kjenne eg! Har bestemt meg for å sy gardiner, og etterkvart som dei e ferdige SKAL eg henge dei opp og dermed basta:hilarious: gleder meg til å lage julesnop og, det pleier eg faktisk gjer i november, men dei siste åra har det alltid vært heilt sinnsjukt travelt eller vekkreist eller whatnot. Så i år blir det masse kos❤️✨:rendeer har absolutt ikkje lyst på søtsaker når eg e gravid då, men veldig kos å laga☺️
Så enig! Jul er mye bedre ❤️

Er det julegardiner du skal sy? :D

Nam! Hvilket julesnop lager du? Jeg har lyst å begynne julebaksten snart :laughing002
Hørtes fint ut å ikke ha lyst på søtsaker som gravid! Her går det i sjokolade :bag::hilarious:

Så enig! Jul er mye bedre ❤️

Er det julegardiner du skal sy? :D

Nam! Hvilket julesnop lager du? Jeg har lyst å begynne julebaksten snart :laughing002
Hørtes fint ut å ikke ha lyst på søtsaker som gravid! Her går det i sjokolade :bag::hilarious:
Jepp, julagardiner! Kjøpte ein haug slikt rødt flanellstoff med glitter på på salg for nokre år siden:facepalm: og her i nye huset passe det best med kapper pga stooore vinduer og masse små barn:hilarious: så då tenkte eg å endelig hiva meg rundt, så får me sjå blir heilt enkle gardiner iallefall!

Karameller, drops, konfekt og andre gøye ting eg kommer over som inspirere!❤️ julebakst blir det og, men det friste myyykje mindre:hilarious: kjekt å laga pepperkaker og pynte med ungane då, det gjer me mykje!

17+2, baby 5 - Lilje :Heartpink

Time flies! Var på UL 16+0 og kjente det var berre styr å legge seg på den benken egentlig, føle eg har såpass ro denna graviditeten at angsten berre komme av UL-benken liksom. Så bestemt meg for å ikkje booke fleire UL timer hos Alda, og heller berre kose oss. Og når eg føle spark kan eg våga meg på doppler fordi då e det ca lett å vite kor hjerte er❤️ har igrunn funka veldig fint denna veko, freden og roen er der absolutt og det ER SÅ GODT:love017

Ellers så er formen fremdeles stigande til tross for nokre heftige dagar med kvalme denne veka, trur kanskje eg pushe meg liiitt for masse for fort. Ikkje ukjent det her i huset:smiley-ashamed005 me holde på å fikse småting som lister og nye knotter på kjøkken og så pusse me opp vaskerommet. Hadde sett for meg å bli ferdig med det før me pynta noko til jul, sjølv om det kribler godt i henda! Spesielt når bestillingene renner inn på www.personlige-julekuler.no:rendeer:santa

Idag kjøpte eg faktisk falskt juletre. Hadde egentlig sett meg ut eit med lys til ca 3k på hageland, men så var det berre 2år garanti på lysa, og så hadde sparkjøp utsalg av gamalt lager så kjøpte eit nesten heilt likt tre der (såg det ikkje før eg monterte det heime:hilarious: tenkte at blei det bomkjøp så fekk det bli utetre) berre uten lys, til 640kr! Var altså kjempe fint, og så kan eg berre montere egne lys på slik me vil ha det. Enten går eg all inn og surre på 500 led lys liksom, eller så pynte me med dei lysa me pleier til jul✨✨️ me får sjå! Er iallefall kjempe fornøyd❤️

Men back to Lilje, eg e endo der at eg føle Magnolia henger med, prøver å selge inn Lilje Magnolia, uten hell sålangt. Lilje begynne å bli så vanlig her og nå at det blir nok "waste" å legga på mellomnavn... jajajaj.. kan ikkje vinna alt:hilarious: drit med morkaka framme iallefall, kjenne hu berre nokre få ganger til dagen, og det er når hu ligger langt nede med beina til venstre. Romeo er SÅ gira på å kjenna at hu sparke, dei andre e endo lei maset etter når Octavia sparka og eg ville at alle skulle kjenna heile tida:smiley-ashamed004 eg forstår ikkje koffer dei syns det e så kjedelig! Håpe Romeo blir med på team sparkus, så kan me få kosa oss i fred så kan dei andre berre sitta der å væra kjedelige:smiley-angry026:hilarious:

19+3 og UL nr 8 av lille Lilje❤️
Idag kom OUL kl 18:45 veldig godt med då eg fekk elektrisk støt kl 15:45! Ein skikkelig karamell gitt! Men heldigvis alt heilt bra med Lilje, både ifht støtet, men også ellers (var også på legevakten og tok ekg og urinprøve før OUL). Fekk sjekka det meste og litt ekstra sjekk på navlestrengen som ikkje såg lika lang ut som dei andre kidso sin (som minke sjansen for ekte knute som nesten tok livet av Octavia).
Blei også satt opp til ein ekstra kontroll i måro kl 10:30, for å sjekke at det enda er fint med Lilje etter støtet, ikkje at det er særlig risiko for at noko går gale altså, mest for min egen psyke sin del.
Blei også satt opp på ein kontroll om 3 veker, egentlig fordi hu ikkje fekk sett skikkelig på hjerta først så då sa hu at hu ville det, men så flytta Lilje på seg så hu fekk sjekka skikkelig. Men så sa hu at hu likevell satte opp timen siden hu veit at jula har vært ei belastande tid for meg ifht SA, MA osv før rett før jul❤️ e så takknemlig for dei nære, gode og omsorgsfulle ansatte på Stord sjukehus❤️ små sjukehus er gull verdt!

Lilje ligne veldig på dei andre ungane mine, sprøtt at det er så tydelig allerede i uke 18/19 (fekk 3d både nå og forrige) :love017 i tillegg følge hu samme trend, lite hode, lang kropp og normal vekt❤️ etter eg kom heim fra UL har Lilje sparka meir ifra seg enn nåken gong! Håpe virkelig det e starten på å kjenna skikkelig liv kvar dag. Morkako ligge iallefall fra høgre nyre til rett over navlen, så ikkje rart eg berre kjenne liv på venstre side, men iallefall mulighet for å kjenne meir når ei nesten halv side er uten demping:cool:
Snapchat-815204021.jpg

Fekk faktisk bilder gratis av hu idag, sjølv om dei egentlig er "lovpålagt" å ta 200/250kr betalt for dei❤️
Måtte faktisk heller ikkje betala på legevakten sjølv om dei berre sjekka meg der, dei skreiv det opp som svangerskapsrelatert :hilarious: hadde vell kanskje ikkje reist på legevakten uten at eg var gravid heller då sånn sett:hilarious:

Ellers snike jula seg på fortere enn forventa! Eg som egentlig ville starta pynting i starten på Oktober har ENDO ikkje fått pynta skikkelig :nailbiting: begynne faktisk å bli litt stressa! Denna veko skulle eg egentlig ha god tid, men nå må eg klargjer alt til 4års dag på Onsdag og Torsdag som allerede har fult program, fordi Fredagen som eg hadde satt av går med til begravelse av min kjære onkel som døde av kreft❤️
Så eg har faktisk kun litt tid i morgen til å pynte og ordne ferdig, så eg håper virkelig at det går på skinner og at formen er fin ☺️ går endo på kvalmestillande, for blir så kvalm utøve dagen uten, enda...

Idag kom OUL kl 18:45 veldig godt med då eg fekk elektrisk støt kl 15:45! Ein skikkelig karamell gitt! Men heldigvis alt heilt bra med Lilje, både ifht støtet, men også ellers (var også på legevakten og tok ekg og urinprøve før OUL). Fekk sjekka det meste og litt ekstra sjekk på navlestrengen som ikkje såg lika lang ut som dei andre kidso sin (som minke sjansen for ekte knute som nesten tok livet av Octavia).
Blei også satt opp til ein ekstra kontroll i måro kl 10:30, for å sjekke at det enda er fint med Lilje etter støtet, ikkje at det er særlig risiko for at noko går gale altså, mest for min egen psyke sin del.
Blei også satt opp på ein kontroll om 3 veker, egentlig fordi hu ikkje fekk sett skikkelig på hjerta først så då sa hu at hu ville det, men så flytta Lilje på seg så hu fekk sjekka skikkelig. Men så sa hu at hu likevell satte opp timen siden hu veit at jula har vært ei belastande tid for meg ifht SA, MA osv før rett før jul❤️ e så takknemlig for dei nære, gode og omsorgsfulle ansatte på Stord sjukehus❤️ små sjukehus er gull verdt!

Lilje ligne veldig på dei andre ungane mine, sprøtt at det er så tydelig allerede i uke 18/19 (fekk 3d både nå og forrige) :love017 i tillegg følge hu samme trend, lite hode, lang kropp og normal vekt❤️ etter eg kom heim fra UL har Lilje sparka meir ifra seg enn nåken gong! Håpe virkelig det e starten på å kjenna skikkelig liv kvar dag. Morkako ligge iallefall fra høgre nyre til rett over navlen, så ikkje rart eg berre kjenne liv på venstre side, men iallefall mulighet for å kjenne meir når ei nesten halv side er uten demping:cool:
Vis vedlegget 474756
Fekk faktisk bilder gratis av hu idag, sjølv om dei egentlig er "lovpålagt" å ta 200/250kr betalt for dei❤️
Måtte faktisk heller ikkje betala på legevakten sjølv om dei berre sjekka meg der, dei skreiv det opp som svangerskapsrelatert :hilarious: hadde vell kanskje ikkje reist på legevakten uten at eg var gravid heller då sånn sett:hilarious:

Ellers snike jula seg på fortere enn forventa! Eg som egentlig ville starta pynting i starten på Oktober har ENDO ikkje fått pynta skikkelig :nailbiting: begynne faktisk å bli litt stressa! Denna veko skulle eg egentlig ha god tid, men nå må eg klargjer alt til 4års dag på Onsdag og Torsdag som allerede har fult program, fordi Fredagen som eg hadde satt av går med til begravelse av min kjære onkel som døde av kreft❤️
Så eg har faktisk kun litt tid i morgen til å pynte og ordne ferdig, så eg håper virkelig at det går på skinner og at formen er fin ☺️ går endo på kvalmestillande, for blir så kvalm utøve dagen uten, enda...
Betale for ultralydbilder? Hvem gjør det?

Godt det går bra med babyen!

Betale for ultralydbilder? Hvem gjør det?

Godt det går bra med babyen!
Blitt ganske vanlig på dei fleste sjukehus at ein må betale service gebyr og utskriftsgebyr om ein ønske bilde med heim fra OUL. Står spesifisert i innkallingsbrevet om det gjelder ditt sjukehus eller ikkje ❤️

Blitt ganske vanlig på dei fleste sjukehus at ein må betale service gebyr og utskriftsgebyr om ein ønske bilde med heim fra OUL. Står spesifisert i innkallingsbrevet om det gjelder ditt sjukehus eller ikkje ❤️
Oi! Ikke vært borti det her heller. Kan da ikke koste så innmari mye for det papiret at det skulle være nødvendig med så høyt gebyr og, halve skulle vel vært mer enn nok....? O.o

I alle dager. Aldri hørt om, og jeg har vært innom mange sykehus. Utrolig spesielt å skulle betale. Her bare skriver dem ut, masse bilder, og bare å be om fler! Får typ 10-15 på både oul/toul og videre kontroller.

Det var gratis i mitt første svangerskap med julekula, men da jeg var gravid andre gang hadde St.Olavs innført den praksisen også. Så vi har masse ultralydbilder fra det første svangerskapet, og få (kun fra private) fra det andre.

Godt å høre at alt er bra, @ElskerJesus♡ :Heartred

Vis vedlegget 474756

Eg fikk eit slikt bilde gratis også fordi babyen ikkje lå godt nok til å ta bilde til utskriving. Hadde ellers kosta 200kr

Vis vedlegget 474756

Men huff! Hva fikk du støt av? Så godt det gikk bra, både med deg og lille :Heartpink Så fin ho er! Tenk at du vokser denne lille fine jenta inni deg :love7

Men huff! Hva fikk du støt av? Så godt det gikk bra, både med deg og lille :Heartpink Så fin ho er! Tenk at du vokser denne lille fine jenta inni deg :love7
Holde på å pussa opp vaskerommet og hadde tatt av dekselet på varmekablene for å male, og så måtte eg ta dei på fordi me hadde fått vatn inn og i affekt (var sint fordi taket enda lekker!) glemte eg meg av og tok på bryteren og i farten då så traff peikefingeren begge skruene under der samtidig og boom, 230volt in my finger... fekk faktisk 2 brannsår på fingeren der strømmen gjekk inn, så var ikkje barnemat heller.

Ja heilt utrulig at endo ei perfekt lito tøtta vokse seg stor og sterk inni magen❤️❤️ føle meg veldig velsigna❤️

Back
Topp