Gravid med nr. 2

Tre tester på 3 timer er nok idioti, men denne ser i hvert fall mørkere ut!
 

Vedlegg

  • IMG_5312.jpeg
    IMG_5312.jpeg
    983,1 KB · Visninger: 16
de testene er til å bli sprø av. Noen batcher av MS har mye svakere fargestoff, bestilte selv hcg målinger pga det :bag:

Men hey, dine stiger veldig fint.. hadde ikke vært stresset i det hele tatt mht stigning nå var jeg deg! :Heartred
 
de testene er til å bli sprø av. Noen batcher av MS har mye svakere fargestoff, bestilte selv hcg målinger pga det :bag:

Men hey, dine stiger veldig fint.. hadde ikke vært stresset i det hele tatt mht stigning nå var jeg deg! :Heartred
Litt ekstra stressa på grunn av kjemisk forrige måned, men er beroliget igjen nå. Disse testene skaper så mye unødvendig stress altså!
 
Dagens strek er endelig mørkere enn kontrollstreken :love7 Har et par tester igjen i pakken, pluss en digital som jeg gjerne vil se 3+ på, så jeg tar nok disse i løpet av helgen.

Jeg aner ikke helt hvor langt jeg er på vei pga. kjemisk og at jeg har litt lengre sykluser enn vanlig. Hvis jeg går etter første blødningsdag etter kjemisk med ca vanlig sykluslengde for meg, så er jeg ca 5+0 i dag. Hvis jeg regner med standard sykluslengde, som er det som legen min bruker, så er jeg rundt 5+4 i dag. Er jo bare noen få dager, men det føles veldig mye ut i disse tidligere dagene. Det gjør det vanskelig å skulle telle ned til disse viktige datoene.
 

Vedlegg

  • IMG_5332.jpeg
    IMG_5332.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 10
5+4!
Ingen kjemisk denne runden :love017 Kvalmen og utslittheten har slått til allerede. Husker ikke at det starta så tidlig sist, men jeg var ikke så flink til å skrive i dagboken da, så kan hende det var likt. Det er ikke så ille enda. Kvalmen blir litt borte akkurat mens jeg spiser og drikker, men ellers er den litt konstant gnagende. Litt uggen hele tiden. Og brystene verker fælt og har allerede vokst en del.

Jeg har bestemt meg for å følge babyverden sin kalkulator for termin enn så lenge. Menstermin var over en uke feil sist gang, og jeg tror det er samme greia nå. Tar utgangspunkt i ca EL og ca sykluslengde, og da havner vi helt i starten av april. Kanskje det blir en liten aprilsnarr :laughing002

Har bestilt oss time til tidlig privat ultralyd om ett par uker, da det føles altfor lenge å skulle vente til den offentlige i uke 12. Tiden går så altfor sakte i disse tidlige ukene.
 

Vedlegg

  • IMG_5364.jpeg
    IMG_5364.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 6
7+2
På fredag var vi en tur på privat tidlig ultralyd og fikk et første blikk på lille bønna :love017 Alt så bra ut, men det er jo såpass tidlig at man ikke ser så mye. Bønna ble målt til 6+6, som var samme jeg hadde beregnet for den dagen, og vi så en fin hjertelyd. Skal til lege og jordmor neste uke, og da bestilles vel offentlig tidlig ultralyd.

Når det gjelder symptomer, er det kvalmen og utslittheten som er verst. Har fått Postafen av legen, som tar de verste toppene, men er fortsatt mye kvalm. Og jeg er trøtt hele tiden. Vanligvis sover jeg aldri på dagtid, kun hvis jeg er skikkelig dårlig. Men nå kan jeg fint ta meg en time eller to midt på dagen. Føler at jeg ikke har energi nok til 2-åringen, og har litt skyldfølelse for det. Håper at det blir litt bedre snart.
Jeg er også veldig oppblåst. Gravde frem gravidbuksa for sist, og det var så deilig å ha en bukse som ikke klemmer så ubehagelig på magen. Fare for at jeg må kjøpe noen flere snart. Føler at jeg allerede ser litt gravid ut, men det er jo bare mine ekstra kilo og oppblåsthet, ikke babyen :laughing002
 

Vedlegg

  • IMG_5378.jpeg
    IMG_5378.jpeg
    1.009 KB · Visninger: 1
Back
Topp