Gravid med nr 2 :)

Gratulerer! :)
 
Ja da hører du nok til her :D gratulerer!
 
Gratulerer :D
 
Takk alle sammen! :D

Gleder meg til uke 12, slik at jeg kan fortelle nyheten. Er så mange sammenkomster gjennom jobben nå fremover, at det blir vanskelig å finne på en god unskyldning til at jeg ikke drikker. :joyful:

Noen tips? :happy:
 
Gratulerer!
Ja, sånn sett er vi heldige og havner rett i julebordsesongen :p har forøvrig ingen gode råd til unnskyldninger du kan bruke.. :/
 
Gratulerer!! Ingen gode unnskyldninger...selv bare plopper det ut av meg... ;) dårlig på hemmeligheter
 
Det beste trikset er egentlig å bare late som om at man drikker. Har testet det utenom graviditet. Det er sikkert, bare unngå personlig skåling eller bånnski ;) Og vær ekstra gira på dansegulvet. Ingen merker noen ting ;)
 
Gratulerer! :)
Jeg var på jobbmiddag i går og det føltes veldig avslørende å nippe til eplemost :D Skyldte på truende migrene.
 
Om det er mulig kan du jo late som om du ikke kan komme, dagen før eller samme dag pga hodepine eller noe sånn, så "bestemmer du deg" for å komme allikevel men tar det rolig og drikker ikke :p da er de fleste glad for at du kommer i det hele tatt ;)
 
Det beste trikset er egentlig å bare late som om at man drikker. Har testet det utenom graviditet. Det er sikkert, bare unngå personlig skåling eller bånnski ;) Og vær ekstra gira på dansegulvet. Ingen merker noen ting ;)

Godt tips :) Får prøve meg på det :)
 
Gratulerer!! Ingen gode unnskyldninger...selv bare plopper det ut av meg... ;) dårlig på hemmeligheter

Takk :)

Er ikke lett å holde på en så fin hemmlighet :/ Vi har blitt enige om å prøve å vente med å fortelle det til venner og familie til det har gått 3mnd, men kjenner det er vanskelig ;) Så vil det gjerne synes fortere denne gangen siden det er nr 2 :p
 
Gratulerer! :)
Jeg var på jobbmiddag i går og det føltes veldig avslørende å nippe til eplemost :D Skyldte på truende migrene.

Takk :)

Hehe, grei unnskyldning det også for det er jeg faktisk plaget med til tider :p
 
Om det er mulig kan du jo late som om du ikke kan komme, dagen før eller samme dag pga hodepine eller noe sånn, så "bestemmer du deg" for å komme allikevel men tar det rolig og drikker ikke :p da er de fleste glad for at du kommer i det hele tatt ;)

Ja det går jo an :) ikke domt :)
 
Back
Topp