Tror jeg hører til her inne? Tok graviditetstest i går, den viste 1-2.
<3
![Wink ;) ;)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!
Ja, sånn sett er vi heldige og havner rett i julebordsesongenhar forøvrig ingen gode råd til unnskyldninger du kan bruke.. :/
Kan jo alltids være en eller annen medisin for en sørnorsk spesiell sykdom ! Hahahaha, ja![]()
Er ikke lett å komme på noen unnskyldninger, må nok i tenkeboksen![]()
Det beste trikset er egentlig å bare late som om at man drikker. Har testet det utenom graviditet. Det er sikkert, bare unngå personlig skåling eller bånnskiOg vær ekstra gira på dansegulvet. Ingen merker noen ting
![]()
Gratulerer!! Ingen gode unnskyldninger...selv bare plopper det ut av meg...dårlig på hemmeligheter
Gratulerer!
Jeg var på jobbmiddag i går og det føltes veldig avslørende å nippe til eplemostSkyldte på truende migrene.
Om det er mulig kan du jo late som om du ikke kan komme, dagen før eller samme dag pga hodepine eller noe sånn, så "bestemmer du deg" for å komme allikevel men tar det rolig og drikker ikkeda er de fleste glad for at du kommer i det hele tatt
![]()