Gravid med hjelp av IVF ?flere enn meg??

Så utrolig godt at du ble gravid på første forsøk ❤

Blir spennende for deg igjen dette da .. 8 år siden sist .. ei venninne av meg fikk 8 år etter første .. og det var som å begynne på nytt sa hun
Men var bare kos og moro ( og litt slit )

Jeg er 33( blir 34 nå 11 juli )mannen min er 37, og dette blir vår første ( her er det jeg som har litt krokete eggledere ..derfor vi måtte ha litt hjelp ) har vært gjennom mange ivf forsøk samt mange fryseforsøk . Men nå endelig etter mange år slit og venting så er vi gravide og har såå god tro på at vi får vårt lille mirakel i februar .,. GLEDER MEG ❤

Ønsker deg masse lykke til
Takk for at du oxo sendte på en kommentar
Ha en fin dag
Så godt at det endelig ordna seg for dokke og ❤️
Ja, regner med det blir som å begynne på nytt igjen :p

Det letta litt når jeg gikk over punktet der det gikk galt sist. Håper det også blir et vendepunkt for deg.
Vi skal jo helt til februar begge to [emoji173]️
Om jeg bare kommer meg til TUL og får en fin opplevelse der skal det gå så mye bedre. Håper så inderlig [emoji173][emoji120] Og der kom tårene gitt, hele følelses registeret på en gang [emoji23][emoji23]

Gratulerer så mye! :D Vi skulle akkurat til å starte med forsøk nr 4 nå i sommer etter tre negative, men så ble vi gravide helt på egenhånd:) Et lite mirakel etter 9 år uten prevensjon og lang prøverhistorie:)

Gratulerer så mye til deg oxo , for en solskinnshistorie ❤ 9 år er laaang tid ( vet alt om den ventingen )

Masse lykke til

Jeg er gravid med tvillinger gjennom ivf, på forsøk nummer fem etter mange års prøving. Har blitt gravid to ganger tidligere ved ivf men mistet i uke 8(sa) og 9(ma). Er nå 8+1 og krysser alt for at det er vår tur denne gang. Skal prøve å få en ny tul når jeg er 9 uker.

Jeg er gravid med tvillinger gjennom ivf, på forsøk nummer fem etter mange års prøving. Har blitt gravid to ganger tidligere ved ivf men mistet i uke 8(sa) og 9(ma). Er nå 8+1 og krysser alt for at det er vår tur denne gang. Skal prøve å få en ny tul når jeg er 9 uker.

Så spennende ble det satt tilbake to ??
Ønsker deg masse lykke til .. tenk positivt ..dette kommer til å gå bra ❤
ja, måtte februar være vår mnd denne gangen

Klem

Jeg er gravid for første gang gjennom IVF. Vi prøvde i tre år før vi ble henvist videre. Selve IVF-behandlingen gikk rimelig raskt og greit, men jeg var på nippet til å være overstimulert ved egguttak, så vi måtte vente med innsetting. Satte inn 22. mai og det klaffet med en gang. Har fortsatt 8 embryo på frys, så her er det mulighet for en hel barneflokk. Hos oss er det en kombo av slappe svømmere, overdrevent rask eggløsning samt en tett eggleder. Kunne nok gått naturlig etter hvert, men etter tre år er frustrasjonen rimelig høy, så det var godt å få hjelp.

Lykke til alle sammen [emoji4]

Jeg er gravid for første gang gjennom IVF. Vi prøvde i tre år før vi ble henvist videre. Selve IVF-behandlingen gikk rimelig raskt og greit, men jeg var på nippet til å være overstimulert ved egguttak, så vi måtte vente med innsetting. Satte inn 22. mai og det klaffet med en gang. Har fortsatt 8 embryo på frys, så her er det mulighet for en hel barneflokk. Hos oss er det en kombo av slappe svømmere, overdrevent rask eggløsning samt en tett eggleder. Kunne nok gått naturlig etter hvert, men etter tre år er frustrasjonen rimelig høy, så det var godt å få hjelp.

Lykke til alle sammen [emoji4]
Veldig godt at dere fikk hjelp når dere ønsket det og så deilig at det gikk på første forsøk :Heartred
22 mai var dagen jeg tok gravidtest :) og den
blinket GRAVID :happy::smiley-angelic003:happy093:Heartbigred

Så hyggelig at du delte med deg :HeartbigredMasse lykke til videre :happy::Heartred

Back
Topp