Gravid med hjelp av IVF ?flere enn meg??

nine83

Betatt av forumet
Hei .
Har jo ikke noe å si egentlig , for har man blitt gravid så er man likt gravid uansett hvordan man ble det
Men lurer likevel

Er vi flere som har måttet kjempe litt ekstra for å bli gravid ??

Vi ( mannen min og jeg ) ble gravid igjen på vårt siste ( tredje)forsøk i private .
Er kommet til uke 9+3 , har vært på to ultralyder allerede pga MA ved første forsøk .
Ultralyd uke 7+3 og i uke 9+1
Har fått se og høre hjertet og alt står bra til med den lille ❤

Gleder oss til å bli foreldre for første gang til februar 2018 ❤ Veldig etterlengtet etter mange års venting

Ønsker alle her inne masse lykke til i svangerskapet og måtte all lykke være med oss alle ❤

Det er sååå hyggelig å høre når det endelig klaffer for gamle slitere ❤️

Nå ble jo ikke jeg teknisk sett gravid med IVF (denne gangen), men fikk vårt 2. ferskforsøk avbrutt nå i juni da jeg plutselig var naturlig gravid i løpet av spray-perioden. Et lite mirakel ✨
Har hatt et ferskforsøk tidligere + 3 FER.

Måtte jo nesten svare på tråden din da hjerte mitt ligger alle IVF'ere nært ❤️

Gratulerer til deg! :joyful:

Det er sååå hyggelig å høre når det endelig klaffer for gamle slitere ❤️

Nå ble jo ikke jeg teknisk sett gravid med IVF (denne gangen), men fikk vårt 2. ferskforsøk avbrutt nå i juni da jeg plutselig var naturlig gravid i løpet av spray-perioden. Et lite mirakel ✨
Har hatt et ferskforsøk tidligere + 3 FER.

Måtte jo nesten svare på tråden din da hjerte mitt ligger alle IVF'ere nært ❤️

Gratulerer til deg! :joyful:

Tusen takk ❤ja vi er mer enn lykkelig og så takknemmelig ❤

Ja det var jo et lite stort mirakel ❤ så utrolig hyggelig .. er så koselig med sånne solskinnshistorier ..
søstern min ble gravid etter et neg ferskforsøk ..så det finnes flere mirakelbabyer ❤

Gratulerer til deg oxo ❤

Takk for svar ❤

Tusen takk ❤ja vi er mer enn lykkelig og så takknemmelig ❤

Ja det var jo et lite stort mirakel ❤ så utrolig hyggelig .. er så koselig med sånne solskinnshistorier ..
søstern min ble gravid etter et neg ferskforsøk ..så det finnes flere mirakelbabyer ❤

Gratulerer til deg oxo ❤

Takk for svar ❤

Takk :D

Det er flere IVF'ere her inne, så de skriver sikkert til deg her etterhvert :)
Mange mirakler som kommer i februar ❤️

Heihei [emoji4] jeg er også gravid med ivf [emoji5]
Dette var vårt andre forsøk. Ble gravid på første forsøk også, men mistet i uke 7/8. Har en voldsom redsel i meg for å miste denne gangen også. Er 6+1 og ikke langt ifra når jeg mistet sist gang. Huff, skal ikke være lett dette her.

Heihei [emoji4] jeg er også gravid med ivf [emoji5]
Dette var vårt andre forsøk. Ble gravid på første forsøk også, men mistet i uke 7/8. Har en voldsom redsel i meg for å miste denne gangen også. Er 6+1 og ikke langt ifra når jeg mistet sist gang. Huff, skal ikke være lett dette her.

Så godt å høre st du har blitt gravid igjen ❤
Forstår redselen din veldig godt Men skal mye til for at du/vi er så uheldig to ganger på rad ...det sa hvertfall legen min til meg .

Har du vært eller skal du på TUL?
Legen sa til oss at det er 90% at det skal gå bra etter at de har sett hjertet slå ( beklagelig var jeg og du blandt de 10% som var veldig uheldig sist gang )
Men du skal se det går bra denne gangen❤

Så godt å høre st du har blitt gravid igjen [emoji173]
Forstår redselen din veldig godt Men skal mye til for at du/vi er så uheldig to ganger på rad ...det sa hvertfall legen min til meg .

Har du vært eller skal du på TUL?
Legen sa til oss at det er 90% at det skal gå bra etter at de har sett hjertet slå ( beklagelig var jeg og du blandt de 10% som var veldig uheldig sist gang )
Men du skal se det går bra denne gangen[emoji173]

Håper så inderlig at det går bedre denne gangen [emoji120] Har ikke vært på tul enda, skal om en uke

Masse lykke til og gled deg til ul , dette kommer til å gå bra ❤
Tusen takk, krysser alt jeg har for at det går bra :Heartred
Blir jo helt koko når en del symptomer forsvinner :rolleyes: Men så prøver jeg å tenke at jeg kanskje bare er en av de "heldige" som slipper unna den verste kvalmen. Og skulle det ikke gå har vi fortsatt 2 forsøk igjen i det offentlige. Første forsøk gikk vi privat.

Tusen takk, krysser alt jeg har for at det går bra :Heartred
Blir jo helt koko når en del symptomer forsvinner :rolleyes: Men så prøver jeg å tenke at jeg kanskje bare er en av de "heldige" som slipper unna den verste kvalmen. Og skulle det ikke gå har vi fortsatt 2 forsøk igjen i det offentlige. Første forsøk gikk vi privat.

Må quote meg selv, for der kom det ett lite blaff av kvalme gitt :D:dance011

Må quote meg selv, for der kom det ett lite blaff av kvalme gitt :D:dance011

For meg kom kvalmen for fullt 6+5, tre dager igjen for deg om du skal følge i mine fotspor :p
Ingenting å glede seg til egentlig, hilsen #spydde for ti munutter siden :yuck:

For meg kom kvalmen for fullt 6+5, tre dager igjen for deg om du skal følge i mine fotspor [emoji14]
Ingenting å glede seg til egentlig, hilsen #spydde for ti munutter siden :yuck:
Huff, kan jo ikke trykke liker på kvalme og spying [emoji28]
Rart det der, skulle på en måte gjerne vært kvalm og spydd, men er også glad for å slippe unna. Uansett ikke mange dagene igjen til tul nå, må jo bare håpe i det lengste på at det går bra denne gangen. Fy flate altså, hvordan holdt du ut ventetiden [emoji26][emoji30]

Huff, kan jo ikke trykke liker på kvalme og spying [emoji28]
Rart det der, skulle på en måte gjerne vært kvalm og spydd, men er også glad for å slippe unna. Uansett ikke mange dagene igjen til tul nå, må jo bare håpe i det lengste på at det går bra denne gangen. Fy flate altså, hvordan holdt du ut ventetiden [emoji26][emoji30]

Ventetiden er fæl! Ikke noe bedre nå som jeg venter på neste TUL heller. Vet ikke med deg, men jeg gruer meg mer enn jeg gleder meg.. :bag:
Jeg gråt faktisk på venterommet, haha :p
Men jeg må si at jeg har trua på deg denne gangen! Kroppen skal ha lært fra sist og gjør ikke samme feilen igjen ;)

Hei .
Har jo ikke noe å si egentlig , for har man blitt gravid så er man likt gravid uansett hvordan man ble det
Men lurer likevel

Er vi flere som har måttet kjempe litt ekstra for å bli gravid ??

Vi ( mannen min og jeg ) ble gravid igjen på vårt siste ( tredje)forsøk i private .
Er kommet til uke 9+3 , har vært på to ultralyder allerede pga MA ved første forsøk .
Ultralyd uke 7+3 og i uke 9+1
Har fått se og høre hjertet og alt står bra til med den lille ❤

Gleder oss til å bli foreldre for første gang til februar 2018 ❤ Veldig etterlengtet etter mange års venting

Ønsker alle her inne masse lykke til i svangerskapet og måtte all lykke være med oss alle ❤
Eg er blitt gravid med ivf :) Eg er 37 år og samboer hadde litt langsomme svømmere :p Tok ut 9 egg, 6 var modne og endte opp med 1 egg som kunne settes inn :) Ble heldigvis gravid på første forsøk :D Har ei jente fra før på 8 år som eg fikk på den "normale" måten ☺️

Eg er blitt gravid med ivf :) Eg er 37 år og samboer hadde litt langsomme svømmere :p Tok ut 9 egg, 6 var modne og endte opp med 1 egg som kunne settes inn :) Ble heldigvis gravid på første forsøk :D Har ei jente fra før på 8 år som eg fikk på den "normale" måten ☺️
Så utrolig godt at du ble gravid på første forsøk ❤

Blir spennende for deg igjen dette da .. 8 år siden sist .. ei venninne av meg fikk 8 år etter første .. og det var som å begynne på nytt sa hun
Men var bare kos og moro ( og litt slit )

Jeg er 33( blir 34 nå 11 juli )mannen min er 37, og dette blir vår første ( her er det jeg som har litt krokete eggledere ..derfor vi måtte ha litt hjelp ) har vært gjennom mange ivf forsøk samt mange fryseforsøk . Men nå endelig etter mange år slit og venting så er vi gravide og har såå god tro på at vi får vårt lille mirakel i februar .,. GLEDER MEG ❤

Ønsker deg masse lykke til
Takk for at du oxo sendte på en kommentar
Ha en fin dag

Ventetiden er fæl! Ikke noe bedre nå som jeg venter på neste TUL heller. Vet ikke med deg, men jeg gruer meg mer enn jeg gleder meg.. :bag:
Jeg gråt faktisk på venterommet, haha [emoji14]
Men jeg må si at jeg har trua på deg denne gangen! Kroppen skal ha lært fra sist og gjør ikke samme feilen igjen ;)
Jeg synes de første ukene gikk greit, men kjenner det tar på med denne ventingen nå. Dette er uken hvor det gikk galt sist, er nok litt det som sitter i. Og helt enig med deg, gruer meg mer enn jeg gleder meg [emoji17]
Hedigvis ikke lenge til neste ul hos deg heller [emoji1]

Jeg synes de første ukene gikk greit, men kjenner det tar på med denne ventingen nå. Dette er uken hvor det gikk galt sist, er nok litt det som sitter i. Og helt enig med deg, gruer meg mer enn jeg gleder meg [emoji17]
Hedigvis ikke lenge til neste ul hos deg heller [emoji1]

Det letta litt når jeg gikk over punktet der det gikk galt sist. Håper det også blir et vendepunkt for deg.
Vi skal jo helt til februar begge to ❤️

Gratulerer så mye! :D Vi skulle akkurat til å starte med forsøk nr 4 nå i sommer etter tre negative, men så ble vi gravide helt på egenhånd:) Et lite mirakel etter 9 år uten prevensjon og lang prøverhistorie:)

Back
Topp